EN
  • Anasayfa
  • TRZ331 II. Yabancı Dil Konuşma III (2024 - 2025 / 5. Yarıyıl)
  • EN
TRZ331 - II. Yabancı Dil Konuşma III
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
II. Yabancı Dil Konuşma III TRZ331 5 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Almanca
Dersin Verilişi örgün sınıfta ders
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Dr. Bilge ÜNAL
Ders Veren
Amaç

II. Yabancı dil almanca öğretimi

Ders İçeriği

II. Yabancı dil almanca A. 1.2., konuşma

Ders Kaynakları 1. Verschollen in Berlin, Tatort DaF, G. Baier, Klett Verlag 2. deutsch.kombi plus 5 Klett Verlag
Açıldığı Öğretim Yılı 2016 - 2017 2018 - 2019 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 4 4
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 10 10
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 1 3
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 2 2 4
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 2 2 4
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 3 2 6
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 1 4 4
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 13 39
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 3 1 3
Final Final 3 1 3
Toplam İş Yükü (Saat) 80
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,14
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Öğrencilerle tanışma, kaynak bilgisi, ders içeriği bilgilendirmesi
2 1. Ünitenin işlenmesi
3 2. ünitenin işlenmesi
4 3. ünitenin işlenmesi
5 4. ünitenin işlenmesi
6 5. Ünite çalışması
7 konu tekrarı, ara sınavı Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması
8 6. ünite çalışması
9 7. ünite çalışması
10 8. ünite çalışması Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Gösterim
11 son ünite çalışması Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
12 özet sözlü
13 cafe de buluşma
14 Auswertung/değerlendirme
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği Sözlü Sınav Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Alltagssprache/ Günlük Konuşma Sözlü Sınav Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Gösterim Benzetim Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Diskussion/ Tartışma Sözlü Sınav Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Telaffuz Sözlü Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Gösterim Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı Sözlü Sınav Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği - - - - - - - - - - - - - -
Alltagssprache/ Günlük Konuşma - - - - - - - - - - - - - -
Diskussion/ Tartışma - - - - - - - - - - - - - -
Telaffuz - - - - - - - - - - - - - -
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı - - - - - - - - - - - - - -