Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
II. Yabancı Dil Konuşma IV | TRZ328 | 6 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Almanca |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Bilge ÜNAL |
Ders Veren | |
Amaç | |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları |
Der Tote im Moor, A1, Lernkrimi Deutsch, Christof Lenner/Andrea Ruhlig/Dr. Wolfgang Wegner,circon Verlag GmbH, ISBN 978-3-8174-1965-4
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | öğrencilerle tanışma, kaynak bilgisi, ders içeriği bilgilendirmesi | Ders Rol Yapma / Drama |
2 | ünite 1 | Ders Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü |
3 | ünite 2 | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Sözlü |
4 | 3. ünite | Ders Rol Yapma / Drama Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü |
5 | 4. ünite | Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü |
6 | 5. ünite | Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü |
7 | 6. ünite | Ders Tartışmalı Ders Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü |
8 | konu tekrarı, sınav | Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Sözlü |
9 | soru - cevap | Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü |
10 | doğaçlama | Ders Rol Yapma / Drama Sözlü |
11 | sözlü özet | Ders Sözlü |
12 | tartışma platformu | Ders Tartışmalı Ders Küçük Grup Tartışması Sözlü |
13 | restoran da buluşma | Ders Sınıf Dışı Çalışma Sözlü |
14 | değerlendirme | Ders Rol Yapma / Drama Gösterim Sözlü |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Telaffuz | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Problem Çözme Vaka Çalışması Grup Çalışması Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Alltagssprache/ Günlük Konuşma | Sözlü Sınav | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Diskussion/ Tartışma | Sözlü Sınav | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Telaffuz | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alltagssprache/ Günlük Konuşma | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Diskussion/ Tartışma | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |