EN
  • Anasayfa
  • HİT223 Tanıtım ve Promosyon Stratejileri (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
HİT223 - Tanıtım ve Promosyon Stratejileri
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tanıtım ve Promosyon Stratejileri HİT223 3 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze öğretim
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Musa TOPKAYA
Ders Veren
Amaç

Dersin amacı, tanıtım ve promosyonu tanımlayabilmek, bunların tarihini öğrenmek. Görsel ve yazılı medya gibi reklam mecraları için oluşturulan tanıtım ve promosyon stratejileri hakkında uzmanlık düzeyinde bir bilgi birikimine sahip olmak. Tanıtım ve promosyonun çeşitli mecralardaki biçimleri arsındaki farkları ortaya koyabilmek

Ders İçeriği

Bu derste küresel tanıtım ve promosyon stratejilerine kadar bir çok konuda teorik ve pratik bir reklamcılık anlayışı geliştirilecek ve halkla İlişkiler ve reklamcılık, kurumsal pazarlama iletişilimi bağlamında düşünülecektir.

Ders Kaynakları Pazarlama İletişimi Yönetimi (Yavuz Odabaşı, Mine Oyman)
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi (Metehan Tolon, Asude Yasemin Zengin)
Pazarlama İletişimi Kavramları (Mehmet Serdar Erciş)
Pazarlama İletişimi Yönetimi (Yavuz Odabaşı, Mine Oyman)
Pazarlama İletişimi (Nihal Paşalı Taşoğlu)
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Reklam, İletişim Kavramı ve Öğeleri Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
2 Reklam kampanyaları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
3 Reklam kampanyaları ve tanıtım süreçlerinin yönetilmesi Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
4 Reklamcılık ve tanıtımda Karma elemanları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
5 Reklam kavramı ve tarihi Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
6 Halkla İlişkiler ve Duyurum Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
7 Kişisel Satış Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
8 Ara sınav / Satış Tutundurma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
9 Pazarlama Karması Unsurları ve Pazarlama İletişimi Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
10 Diğer Pazarlama İletişim Unsurları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
11 Pazarlama İletişimi Etkinliklerinin Planlanması ve Organizasyonu Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
12 Pazarlama İletişimi Planlama Süreci Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
13 Pazarlama İletişimi Etkinliklerinin Örgütlenmesi Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
14 Final sınavı / Pazarlama İletişimi ve Etik Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Pazarlama iletişimi ile ilgili temel ilke ve uygulamaları tanımlar Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Pazarlama iletişimi özelliklerini açıklar ve pazarlama iletişimi karması elemanlarını sıralar Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Pazarlama iletişimi planlama sürecini ve etkinliklerini uygular Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
İletişim sürecini yönetir Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Pazarlama iletişimi araçlarını kavrar ve etik yaklaşım sergiler Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Pazarlama iletişimi ile ilgili temel ilke ve uygulamaları tanımlar - - - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama iletişimi özelliklerini açıklar ve pazarlama iletişimi karması elemanlarını sıralar - - - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama iletişimi planlama sürecini ve etkinliklerini uygular - - - - - - - - - - - - - - -
İletişim sürecini yönetir - - - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama iletişimi araçlarını kavrar ve etik yaklaşım sergiler - - - - - - - - - - - - - - -