EN
  • Anasayfa
  • HİT257 Medya Planlama (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
HİT257 - Medya Planlama
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Medya Planlama HİT257 3 2 + 1 4,0 Pdf
Birim Bölüm
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi sözlü, yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Sibel GÜRSEL
Ders Veren
Amaç

Medya Planlama Faaliyetleri, Medya Planlamasında Kullanılan Kavramlar, Yeni Planlama Modelleri, Medya Planının Organizasyonu başlıklı konular işlenecektir. Medyada yer almak üzere hazırlanan doğru mesajların, doğru zamanda, doğru kanalla, doğru yoğunlukta yer almasına ilişkin tüm kavram ve stratejilerin ele alınacak, tüketici ve hedef kitle ilişkisi de öğretilecektir.

Ders İçeriği

Bu ders kapsamında, Medya Planlamasına Giriş, Medya, Reklam Tüketici Arasındaki İlişki, Medya Planlama Faaliyetleri, Medya Planlamasında Kullanılan Kavramlar, Yeni Planlama Modelleri, Medya Planının Organizasyonu başlıklı konular işlenecektir. Medyada yer almak üzere hazırlanan doğru mesajların, doğru zamanda, doğru kanalla, doğru yoğunlukta yer almasına ilişkin tüm kavram ve stratejilerin ele alınacak, tüketici ve hedef kitle ilişkisi de öğretilecektir.

Ders Kaynakları Medya Planlama ve Satın Alma (Gıyasettin Tayfur)
Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları (Bilgen Başal)
Medya Planlama (Nevzat Bilge İspir)
Reklamda Rekabetin Anahtarı Medya Planlama (Belma Güneri Fırlar)
Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları- Bilgen Başal
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Pazarlama, Reklam, Medya Planı İlişkisi Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
2 Medya Planlama Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
3 Medya Planlama Aşamaları Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
4 Medya Planlamada Kullanılan Temel Kavramlar Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
5 Medya Ölçümleri Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
5 Medya Ölçümleri Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
7 Medya Amaçları ve Stratejileri Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
7 Medya Amaçları ve Stratejileri Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
9 Farklı Reklam Mecralarının Karşılaştırılması Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
10 Online Mecrada Medya Planlama Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
11 Medya Maliyetleri ve Satın Alma Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
12 Medya Hedefleri Geliştirme Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
13 Medya Planı Oluşturmak Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
14 Medya Planı Yazmak ve Sunmak Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Medya Planlama Sürecini Yönetir Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Medya Planlama Kavramlarını Tanımlar ve Aşamalarını Sıralar Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Medya Planı Yazar, Oluşturur ve Sunar Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Medya Amaç, Strateji, Maliyet ve Ölçümleri Açıklar Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Medya Hedeflerini Kavrar Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Medya Planlama Sürecini Yönetir - - - - - - - - - - - - - - -
Medya Planlama Kavramlarını Tanımlar ve Aşamalarını Sıralar - - - - - - - - - - - - - - -
Medya Planı Yazar, Oluşturur ve Sunar - - - - - - - - - - - - - - -
Medya Amaç, Strateji, Maliyet ve Ölçümleri Açıklar - - - - - - - - - - - - - - -
Medya Hedeflerini Kavrar - - - - - - - - - - - - - - -