EN
  • Anasayfa
  • HİT267 Kriz İletişimi ve Yönetimi (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
HİT267 - Kriz İletişimi ve Yönetimi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Kriz İletişimi ve Yönetimi HİT267 3 2 + 1 4,0 Pdf
Birim Bölüm
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze, tartışma, sunum
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Ebru ÇELİKHAN
Ders Veren
Amaç

Kriz iletişimi ve yönetimi dersinin temel amacı, kriz olarak nitelendirilen durumu ortadan kaldırmak için planlı, sistematik ve rasyonel bir şekilde uygulanan faaliyetler topluluğunu aktarmaktır.

Ders İçeriği

Kriz iletişimi ve yönetimi dersinin hedefi, kriz olarak nitelendirilen durumu ortadan kaldırmak için planlı, sistematik ve rasyonel bir şekilde uygulanan faaliyetler topluluğunu aktarmaktır.

Ders Kaynakları İşletmelerde Kriz Yönetimi ve İletişimi, Dr. Mehmet Devrim Aydın, Ankara Mayıs2004, ISBN : 975-6486-84-8;
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Kriz Kavramı ve İşletmeler Açısından Kriz Yaratan Faktörler Tartışmalı Ders
1 Kriz Kavramı ve İşletmeler Açısından Kriz Yaratan Faktörler Tartışmalı Ders
3 Kriz Sürecinin Aşamaları Etkileri ve Kriz Yönetimi Kavramı Tartışmalı Ders
3 Kriz Sürecinin Aşamaları Etkileri ve Kriz Yönetimi Kavramı Tartışmalı Ders
5 Krize Yanıt Süreci Tartışmalı Ders
6 Kriz Öncesi Yapılacak Çalışmalar Tartışmalı Ders
6 Kriz Öncesi Yapılacak Çalışmalar Tartışmalı Ders
8 Kriz Anında Yapılacak Çalışmalar Tartışmalı Ders
8 Kriz Anında Yapılacak Çalışmalar Tartışmalı Ders
8 Kriz Anında Yapılacak Çalışmalar Tartışmalı Ders
11 Kriz Sonrası Yönetim ve Örnek Olaylar Tartışmalı Ders
12 Kriz Sonrası Yönetim ve Örnek Olaylar Tartışmalı Ders
13 Kriz İletişim Süreci Tartışmalı Ders
14 Kriz İletişiminde Yeni Medya Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Kurumun iç ve dış paydaşlarıyla ilgili iletişim sorunlarını, edindiği işletme yönetimi ve organizasyon alanındaki temel bilgilerle zorlu koşullarda dahi tespit edebilir, tanımlayabilir, analiz edip uygulayabilir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Halkla ilişkiler disiplininin ve ilişkili olduğu disiplinlerin temel kavramlarının önemini kavrayabilme ve disiplinler arasındaki ilişkileri kurabilir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Mesleki, ahlaki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Edinilen disiplinler arası bilgiler sonucunda toplumsal, kültürel, siyasi ve sosyal konuları ya da değişimleri belirleme, analiz etme ve sonuçları mesleki çalışmalarda kullanabilme becerisine sahiptir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Değişime açık, toplumsal konulara duyarlı, eleştirel ve çözüm üretebilen bakış açılarına sahip olarak yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum ve davranış geliştirir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Kurumun iç ve dış paydaşlarıyla ilgili iletişim sorunlarını, edindiği işletme yönetimi ve organizasyon alanındaki temel bilgilerle zorlu koşullarda dahi tespit edebilir, tanımlayabilir, analiz edip uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Halkla ilişkiler disiplininin ve ilişkili olduğu disiplinlerin temel kavramlarının önemini kavrayabilme ve disiplinler arasındaki ilişkileri kurabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Mesleki, ahlaki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. - - - - - - - - - - - - - - -
Edinilen disiplinler arası bilgiler sonucunda toplumsal, kültürel, siyasi ve sosyal konuları ya da değişimleri belirleme, analiz etme ve sonuçları mesleki çalışmalarda kullanabilme becerisine sahiptir. - - - - - - - - - - - - - - -
Değişime açık, toplumsal konulara duyarlı, eleştirel ve çözüm üretebilen bakış açılarına sahip olarak yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum ve davranış geliştirir. - - - - - - - - - - - - - - -