EN
  • Anasayfa
  • BYT5063 Biyobozunur Nanokompozitler (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
BYT5063 - Biyobozunur Nanokompozitler
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Biyobozunur Nanokompozitler BYT5063 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
BİYOTEKNOLOJİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Ders araştırma makaleleri incelenerek, sunum haline getirilmiş notlar üzerinden işlenmiştir.
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Fatma Özge GÖKMEN
Ders Veren
Amaç

Biyobozunurluk tanımı yapılarak biyobozunur nanokompozitlerin üretim ve karakterizasyonunun incelenmesi.

Ders İçeriği

1. Biyobozunurluk 2. Nano boyut tanımı 3. Nanokompozitler, üretim ve karakterizasyon 4. Biyobozunur Nanokompozitler 5. Uygulama Alanları

Ders Kaynakları Derleme ve Araştırma Makaleleri
Açıldığı Öğretim Yılı 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 36 12 432
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 42 14 588
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 3 1 3
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 1 3
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 3 1 3
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 3 1 3
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Ödev 1 Ödev 1 1 1 1
Final Final 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 1035
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 40,59
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Biyolojik olarak parçalanabilirlik Tartışmalı Ders
2 Biyobozunur Ürünler Çevre Açısından Güvenli mi? Tartışmalı Ders
3 Biyobozunur Malzemeler Tartışmalı Ders
4 Biyobozunur Malzemelerin Uygulama Alanları Tartışmalı Ders
5 Metal Bazlı Biyobozunur Malzemeler Tartışmalı Ders
6 Polimer Bazlı Biyobozunur Malzemeler Tartışmalı Ders
7 Biyosürfaktantlar Tartışmalı Ders
8 Biyopolimerler Tartışmalı Ders
9 Gıda Paketleme Tartışmalı Ders
10 Nanokompozit Malzemeler Tartışmalı Ders
11 Nanokompozit Malzemeler Üretim ve Karakterizasyonu Tartışmalı Ders
12 Biyobozunur Nanokompozitlerin Uygulama Alanları Tartışmalı Ders
13 Öğrenci Sunumları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması
13 Öğrenci Sunumları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Sunum Ödev / Proje Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Problem Çözme Yazılı Sınav Ödev / Proje Problem Çözme Önceden planlanmış özel beceriler
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Sunum 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Problem Çözme 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5