EN
  • Anasayfa
  • MMM209 Diferansiyel Denklemler (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
MMM209 - Diferansiyel Denklemler
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Diferansiyel Denklemler MMM209 3 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
METALURJİ VE MALZEME MÜHENDİSLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu -
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2019 - 2020 2020 - 2021
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Diferansiyel denklemlerini çözebilme becerisi sağlamak
Diferansiyel Denklemler nedir? tanımak, gerçek problemlerin çözümünde ne anlama geldiğini, türlerini bilmek
Mühendislikte ve Fizikte karşılaşılan problemler için diferansiyel denklemler elde edebilmek ve bunları çözebilmek.
Bazı Sistemlerin ve Olayların Diferansiyel Denklerini tanımak ve elde edebilmek.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Diferansiyel denklemlerini çözebilme becerisi sağlamak - - - - - - - - - - - - - -
Diferansiyel Denklemler nedir? tanımak, gerçek problemlerin çözümünde ne anlama geldiğini, türlerini bilmek - - - - - - - - - - - - - -
Mühendislikte ve Fizikte karşılaşılan problemler için diferansiyel denklemler elde edebilmek ve bunları çözebilmek. - - - - - - - - - - - - - -
Bazı Sistemlerin ve Olayların Diferansiyel Denklerini tanımak ve elde edebilmek. - - - - - - - - - - - - - -