Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Seminer | BSİ5900 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | BANKACILIK VE SİGORTACILIK - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Feride HAYIRSEVER BAŞTÜRK |
Ders Veren | Prof. Dr. Feride HAYIRSEVER BAŞTÜRK |
Amaç |
Alanda yapılmış çalışmaların, kullanılan analiz yöntemlerinin incelenmesi. |
Ders İçeriği |
Alanda yapılmış çalışmalar üzerine formatı önceden belirlenmiş inceleme formları aracılığıyla araştırma yapmak. |
Ders Kaynakları |
Makale, Tez, Kitap ve süreli yayınlar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 3 | 14 | 42 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 2 | 10 | 20 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 3 | 14 | 42 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 3 | 14 | 42 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 188 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 7,37 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | Seminer |
1 | Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | Seminer |
1 | Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | Seminer |
1 | Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | Seminer |
1 | Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | Seminer |
1 | Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | Seminer |
1 | Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | Seminer |
8 | Alanda Yapılmış Makale İncelemesi | Seminer |
8 | Alanda Yapılmış Makale İncelemesi | Seminer |
8 | Alanda Yapılmış Makale İncelemesi | Seminer |
8 | Alanda Yapılmış Makale İncelemesi | Seminer |
8 | Alanda Yapılmış Makale İncelemesi | Seminer |
8 | Alanda Yapılmış Makale İncelemesi | Seminer |
8 | Alanda Yapılmış Makale İncelemesi | Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Literatür taramasını öğrenme | Sunum / Seminer | Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Alanda yapılmış tezlerin incelenmesi | Sunum / Seminer | Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | Sunum / Seminer | Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Literatür taramasını öğrenme | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 |
Alanda yapılmış tezlerin incelenmesi | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Alanda yapılmış mevcut çalışmaların taranması | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 |