EN
  • Anasayfa
  • ECE6043 Makine Öğrenmesi Yöntemleri ve Uygulamaları (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
ECE6043 - Makine Öğrenmesi Yöntemleri ve Uygulamaları
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Makine Öğrenmesi Yöntemleri ve Uygulamaları ECE6043 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Salim CEYHAN
Amaç

Bu dersinin amacı makine öğrenmesi ile ilgili temel ve ileri düzey kavramları kullanarak veriden öğrenebilme işini sağlayan çeşitli teknikleri öğretmektir. Farklı teknik ve algoritmaların karşılaştırıldığı ve uygulamaların yapıldığı bu ders temel olarak geçmiş deneyimlerden nasıl öğrenilebilir sorusuna yanıt verir.

Ders İçeriği

Öğrenme süreçleri, Özellik seçim metotları, Yeni özelliklerin çıkarımı, Birliktelik kuralları, Doğrusal regresyon, Destek vektör makineleri, Karar ağaçları, Yapay sinir ağları, En yakın-k komşu algoritması, Derin öğrenme, Pekiştirmeli öğrenme, Bayes öğrenmesi, Kümeleme, Sınıflandırma

Ders Kaynakları Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
İstatistiksel Öğrenmenin Unsurları 2e, T.Hastie,R.Tibshirani,J.Friedman, Springer, 2017
Veri bilimcileri için bir rehber olan Python ile makine öğrenimine giriş, A.Müller,S.Guido, O'Rilley, 2018
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
İstatistiksel Öğrenmenin Unsurları 2e, T.Hastie,R.Tibshirani,J.Friedman, Springer, 2017
Veri bilimcileri için bir rehber olan Python ile makine öğrenimine giriş, A.Müller,S.Guido, O'Rilley, 2018
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
İstatistiksel Öğrenmenin Unsurları 2e, T.Hastie,R.Tibshirani,J.Friedman, Springer, 2017
Veri bilimcileri için bir rehber olan Python ile makine öğrenimine giriş, A.Müller,S.Guido, O'Rilley, 2018
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
İstatistiksel Öğrenmenin Unsurları 2e, T.Hastie,R.Tibshirani,J.Friedman, Springer, 2017
Veri bilimcileri için bir rehber olan Python ile makine öğrenimine giriş, A.Müller,S.Guido, O'Rilley, 2018
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
İstatistiksel Öğrenmenin Unsurları 2e, T.Hastie,R.Tibshirani,J.Friedman, Springer, 2017
Veri bilimcileri için bir rehber olan Python ile makine öğrenimine giriş, A.Müller,S.Guido, O'Rilley, 2018
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
İstatistiksel Öğrenmenin Unsurları 2e, T.Hastie,R.Tibshirani,J.Friedman, Springer, 2017
Veri bilimcileri için bir rehber olan Python ile makine öğrenimine giriş, A.Müller,S.Guido, O'Rilley, 2018
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
İstatistiksel Öğrenmenin Unsurları 2e, T.Hastie,R.Tibshirani,J.Friedman, Springer, 2017
Veri bilimcileri için bir rehber olan Python ile makine öğrenimine giriş, A.Müller,S.Guido, O'Rilley, 2018
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
Introduction to Machine Learning, Ethem Alpaydin, The MIT Press,2010
Pattern Recognition and Machine Learning, Christopher M. Bishop, Springer, 2006
Machine Learning, Tom Mitchell, McGraw-Hill, 1997
İstatistiksel Öğrenmenin Unsurları 2e, T.Hastie,R.Tibshirani,J.Friedman, Springer, 2017
Veri bilimcileri için bir rehber olan Python ile makine öğrenimine giriş, A.Müller,S.Guido, O'Rilley, 2018
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ödev 1 10
Uygulama 1 40
Toplam 50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %50
Toplam %50
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %50
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Giriş Ders
2 Karar Ağaçları Ders
3 Örnek Tabanlı Öğrenme Ders
4 Bayesçi Öğrenme Ders
5 Lojistik Regresyon Ders
6 Yapay Sinir Ağları Ders
7 Destek Vektör Makineleri Ders
8 Uygulama Örnekleri Ders
9 Destek Vektör Makinesi Ders
10 Kümeleme, k-ortalama, Maksimum Beklenti, Gauss Karışım Modeli Ders
11 Topluluk Öğrenmesi Ders
12 Derin Öğrenme Ders
13 Çekişmeli Öğrenme Ders
14 Ödül-Ceza İle Öğrenme Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ödev / Proje Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ödev / Proje Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. Ders Dinleme ve anlamlandırma
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi temellerini anlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci çok bilinen eğitmenli, eğitmensiz, yarı-eğitmenli öğrenme algortimalarını öğrenir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi tekniklerini gerçek dünya problemlerine uygulayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci makine öğrenmesi ile ilgili bir konuda proje hazırlar, raporunu yazar ve sınıfta sunumunu yapar. - - - - - - - - - - - - - - -
Parametreleri verilen bir problem için öğrenci farklı makine öğrenmesi yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -