EN
  • Anasayfa
  • HİT202 Medya Pazarlama (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
HİT202 - Medya Pazarlama
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Medya Pazarlama HİT202 4 4 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze; görsel sunum, anlatım, tartışma.
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Sibel GÜRSEL
Ders Veren
Amaç

Bu dersin amacı, dijital çağın önemli bir getirisi olan medyanın kullanım alanlarının, bireysel, toplumsal, ekonomik, siyasal ve kültürel etkilerinin değerlendirilmesidir.

Ders İçeriği

Medya Pazarlama ve Tanımı/Türleri/ Tarihsel Gelişimi/İnternetin Tanımı/ İnternette Pazarlamaya Giriş/İnternette Pazarlama Araştırması/ İnternette Ödeme Sistemleri/Satışçıların Gözetim ve Kontrolü

Ders Kaynakları ibrahim KIRCOVA, Ebru ENGİNKAYA (2015), Sosyal Medya Pazarlama, Beta Yayıncılık, İstanbul.
Açıldığı Öğretim Yılı 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 4 14 56
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 3 14 42
Final Final 20 1 20
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 8 1 8
Toplam İş Yükü (Saat) 154
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 6,04
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Derse giriş ve temel kavramlar.
2 Yeni Medya ve Sanal İletişim
3 Medya ve Kimlik İnşası
4 Medyada Pazarlama ve Marka Yönetimi
5 Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi
6 Medya ve İnsan Kaynakları Yönetimi
7 Medyada İtibar yönetimi
8 Medya ve Siber Kültür
9 Medya ve Büyük Veri Kavramı
10 Dijital Pazarlama ve Bilginin Dolaşımı
11 Dijital Ortamda Tüketici Davranışı
12 Dijital Pazarlama İletişimi
13 Sosyal Medya Pazarlama
14 Dijital Pazarlamanın Zorlukları
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Medyanın bireyler ve kişilerarası iletişim üzerindeki etkilerini yorumlayabilme
Sosyal medyanın kültürler arasındaki etkileşim üzerindeki rolünü değerlendirebilme
Yeni medyanın kurumsal iletişimdeki kullanım alanlarını açıklayabilme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Medyanın bireyler ve kişilerarası iletişim üzerindeki etkilerini yorumlayabilme - - - - - - - - - - - - - -
Sosyal medyanın kültürler arasındaki etkileşim üzerindeki rolünü değerlendirebilme - - - - - - - - - - - - - -
Yeni medyanın kurumsal iletişimdeki kullanım alanlarını açıklayabilme - - - - - - - - - - - - - -