Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Medya Pazarlama | HİT202 | 4 | 4 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze; görsel sunum, anlatım, tartışma. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Sibel GÜRSEL |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin amacı, dijital çağın önemli bir getirisi olan medyanın kullanım alanlarının, bireysel, toplumsal, ekonomik, siyasal ve kültürel etkilerinin değerlendirilmesidir. |
Ders İçeriği |
Medya Pazarlama ve Tanımı/Türleri/ Tarihsel Gelişimi/İnternetin Tanımı/ İnternette Pazarlamaya Giriş/İnternette Pazarlama Araştırması/ İnternette Ödeme Sistemleri/Satışçıların Gözetim ve Kontrolü |
Ders Kaynakları |
ibrahim KIRCOVA, Ebru ENGİNKAYA (2015), Sosyal Medya Pazarlama, Beta Yayıncılık, İstanbul.
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 4 | 14 | 56 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 2 | 14 | 28 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 3 | 14 | 42 |
Final | Final | 20 | 1 | 20 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 8 | 1 | 8 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 154 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 6,04 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Derse giriş ve temel kavramlar. | |
2 | Yeni Medya ve Sanal İletişim | |
3 | Medya ve Kimlik İnşası | |
4 | Medyada Pazarlama ve Marka Yönetimi | |
5 | Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi | |
6 | Medya ve İnsan Kaynakları Yönetimi | |
7 | Medyada İtibar yönetimi | |
8 | Medya ve Siber Kültür | |
9 | Medya ve Büyük Veri Kavramı | |
10 | Dijital Pazarlama ve Bilginin Dolaşımı | |
11 | Dijital Ortamda Tüketici Davranışı | |
12 | Dijital Pazarlama İletişimi | |
13 | Sosyal Medya Pazarlama | |
14 | Dijital Pazarlamanın Zorlukları |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Medyanın bireyler ve kişilerarası iletişim üzerindeki etkilerini yorumlayabilme | |||
Sosyal medyanın kültürler arasındaki etkileşim üzerindeki rolünü değerlendirebilme | |||
Yeni medyanın kurumsal iletişimdeki kullanım alanlarını açıklayabilme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Medyanın bireyler ve kişilerarası iletişim üzerindeki etkilerini yorumlayabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sosyal medyanın kültürler arasındaki etkileşim üzerindeki rolünü değerlendirebilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Yeni medyanın kurumsal iletişimdeki kullanım alanlarını açıklayabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |