EN
  • Anasayfa
  • HİT244 Uluslararası Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
HİT244 - Uluslararası Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Uluslararası Reklamcılık ve Halkla İlişkiler HİT244 4 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Ebru YILMAZ
Ders Veren
Amaç

Uluslararası ve kültürlerarası farklılıklara bağlı olarak halkla ilişkiler ve reklamcılık pratiklerine değinmek

Ders İçeriği

Uluslararası reklamcılık ve halkla ilişkiler için, dünyanın değişik bölgelerinde yer alan ülkelerin kültürlerini ve değerlerini öğrenerek, küresel dünyada başarılı iletişim kurmak için stratejiler geliştirmek

Ders Kaynakları Gelenekselden Yeni Nesile Tüm Yönleriyle Uluslararası Reklamcılık
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Dünya Ticaretinin Gelişimi ve Önemi Ders
2 Uluslararası İletişim ve Reklamcılığın Gelişimi Ders
3 Uluslararası Reklam Ajanslarının Gelişimi Ders
4 Uluslararası Pazarlama ve Reklamcılık Stratejileri Ders
5 Uluslararası Pazarlama İletişimi ve Reklam Çevresi Ders
6 Sosyal ve Kültürel Değerlerin Uluslararası Reklamcılık Açısından Önemi Ders
7 Uluslararası Reklam Çalışmalarında Yaşanan Sorunlar Ders
8 Ara Sınav Ders
9 Örnek Olaylar Ders
10 Uluslararası Halkla İlişkiler ve Uluslararası İletişim Bağlantısı Ders
11 Uluslararası Halkla İlişkileri Etkileyen Faktörler Ders
12 Uluslararası Halkla İlişkilerde Yönelimler Ders
13 Dünyada Halkla İlişkiler Ders
14 Final Sınavı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenci uluslararası ticari uygulamaların iletişim açısından önemini yorumlayabilecektir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Dünya ticaretinin önemini açıklar. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Uluslararası anlaşmalarda iletişim çalışmalarının yerini belirler. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Uluslararası iletişimin gelişimini açıklar. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Uluslararası halkla ilişkiler uygulamalarını çözümleyebilecektir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Öğrenci uluslararası ticari uygulamaların iletişim açısından önemini yorumlayabilecektir. - - - - - - - - - - - - - -
Dünya ticaretinin önemini açıklar. - - - - - - - - - - - - - -
Uluslararası anlaşmalarda iletişim çalışmalarının yerini belirler. - - - - - - - - - - - - - -
Uluslararası iletişimin gelişimini açıklar. - - - - - - - - - - - - - -
Uluslararası halkla ilişkiler uygulamalarını çözümleyebilecektir. - - - - - - - - - - - - - -