Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | İŞL8000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | İŞLETME - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüzyüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ |
Ders Veren | Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU Doç. Dr. Gözde KOCA |
Amaç |
Tez konusunu oluşturma ve tamamlama |
Ders İçeriği |
Tez konusuyla ilgili konuları kapsar |
Ders Kaynakları |
Tez yazımı üzerine ilgili tüm kaynaklar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 14 | 10 | 140 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 14 | 10 | 140 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 14 | 2 | 28 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 6 | 11 | 66 |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 14 | 10 | 140 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 514 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 20,16 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Derse giriş ve tanıtım | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tez yazımı ve araştırma süreçleri hakkında bilgi sahibi olur ve süreç içinde aktif çalışma yapar. | Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tez yazımı ve araştırma süreçleri hakkında bilgi sahibi olur ve süreç içinde aktif çalışma yapar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |