Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Felsefeye Giriş | İİF349 | 5 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | İSLAMİ İLİMLER |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Teorik 2 + Uygulama 0 |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Kemal GÖZ |
Ders Veren | |
Amaç |
Felsefeyi öğrencilere tanıtmak ve sevdirmek. |
Ders İçeriği |
Felsefenin ana disiplinleri |
Ders Kaynakları |
Kemal Göz-Osman Mutluel, Felsefeye Giriş, Gümüşev Yayınları, 3. Baskı, İstanbul,2019
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Felsefe nedir? | Ders |
2 | Felsefenin ana disiplinleri | Ders |
3 | Varlık felsefesi | Ders |
4 | Bilgi felsefesi | Ders |
5 | Bilim felsefesi | Ders |
6 | Ahlak felsefesi | Ders |
7 | Sanat felsefesi | Ders |
7 | Din felsefesi | Ders |
8 | Siyaset felsefesi | Ders |
9 | Arasınav | Ders |
10 | Eğitim felsefesi | Ders |
10 | Eğitim felsefesi | Ders |
12 | çevre felsefesi | Ders |
12 | çevre felsefesi | Ders |
14 | Final sınavı | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Felsefeyi öğrencilere tanıtmak ve sevdirmek. | Yazılı Sınav | Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Felsefenin ana disiplinlerini tanıtmak | Yazılı Sınav | Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Felsefeyi öğrencilere tanıtmak ve sevdirmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Felsefenin ana disiplinlerini tanıtmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |