Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Türk İslam Tarihi Problemleri | İİF455 | 7 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | İSLAMİ İLİMLER |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüzyüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Mehmet KARATAŞ |
Ders Veren | |
Amaç |
Türk İslam Tarihi Problemlerini ele almak. |
Ders İçeriği |
Türk İslam Tarihi Problemlerini tespit ve tahlil etmek. |
Ders Kaynakları |
R.Stephen Humphreys. İslam Tarihi Metodolojisi. çev. Prof. Dr. Fuat Aydın .Çevirmen: Murteza Bedir
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Giriş | Tartışmalı Ders Sözlü |
2 | Türk İslam Tarihi Kaynakları | Tartışmalı Ders Sözlü |
3 | Türk İslam Tarihi Kaynakları, 2 | Tartışmalı Ders Sözlü |
4 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Tespiti | Tartışmalı Ders Sözlü |
5 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Tespiti, 2 | Tartışmalı Ders Sözlü |
6 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Analizi, 1 | Tartışmalı Ders Sözlü |
7 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Analizi, 2 | Tartışmalı Ders Sözlü |
8 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Analizi, 3 | Tartışmalı Ders Sözlü |
9 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Analizi, 4 | Tartışmalı Ders Sözlü |
10 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 1 | Tartışmalı Ders Sözlü |
11 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 2 | Tartışmalı Ders Sözlü |
12 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 3 | Tartışmalı Ders Sözlü |
13 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 4 | Tartışmalı Ders Sözlü |
14 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 5 | Tartışmalı Ders Sözlü |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Türk İslam Tarihi Problemlerini kavrar. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Türk İslam Tarihi Problemlerini kavrar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |