Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Türk Edebiyatında Modernizm ve Postmodernizm | TDE6039 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Sözlü |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Zeliha ÖZTÜRK |
Ders Veren | |
Amaç |
Türk Edebiyatında Modernizm ve Postmodernizm akımlarının gelişimini ve edebi örneklerini incelemek |
Ders İçeriği |
Türk Edebiyatında Modernizmin Gelişimi, Türk Edebiyatı'nda Modernist Eser İncelemeler, Türk Edebiyatında Postmodernizmin Gelişimi, Türk Edebiyatı'nda Postmodern Eser incelemeleri. |
Ders Kaynakları |
Jameson, Fredric. (2016). Modernizmin İdeolojisi, Metis Yay.
Hutcheon, Linda (2020). Postmodernizmin Teorisi, Hece Yay. Best, S. ve Kellner, D. (2016). Postmodern Teori, Ayrıntı Yay. |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Modernizm | Ders |
1 | Modernizm | Ders |
1 | Modernizm | Ders |
1 | Modernizm | Ders |
5 | Eser Örnekleri | Ders |
5 | Eser Örnekleri | Ders |
5 | Eser Örnekleri | Ders |
8 | Postmodernizm | Ders |
8 | Postmodernizm | Ders |
8 | Postmodernizm | Ders |
8 | Postmodernizm | Ders |
5 | Eser Örnekleri | Ders |
5 | Eser Örnekleri | Ders |
5 | Eser Örnekleri | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenciler, Türk Edebiyatı'nda Modernizm ve Postmodernizm akımlarının gelişimini öğrenir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler, Türk Edebiyatı'nda Modernizm ve Postmodernizm akımlarının gelişimini öğrenir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |