Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Uzmanlık Alan | TDE7000 | 6 + 0 | 10,0 |
Birim Bölüm | TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze ve sınıf dışı çalışma |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Metin SAMANCI |
Ders Veren | Prof. Dr. İbrahim TAŞ Prof. Dr. Mehmet ÖZDEMİR Prof. Dr. Hacı İbrahim DEMİRKAZIK Doç. Dr. Yakup ÖZTÜRK Doç. Dr. Serdar ŞİMŞEK Doç. Dr. Halilibrahim ERTÜRK Doç. Dr. Erdem DÖNMEZ Dr. Öğr. Üyesi Metin SAMANCI Dr. Öğr. Üyesi Esra BOZYİĞİT |
Amaç |
Dersin amacı öğrencinin kendi seçtiği bir alanda ileri düzey bilgi edinmesini, araştırma tecrübesi elde etmesini ve konu üzerine oluşmuş akademik literatüre katkı yapmaya başlamasını sağlamaktır. Öğrencinin teorik veya deneysel bir alanda, ve ilgisini çeken herhangi bir konudaki o güne ait en son bilgileri öğrenmesi, ve ardından ilgili literatüre güncel, orjinal ve faydalı bir katkı yapması beklenmektedir. |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları |
Dersi veren öğretim üyesinin anabilim dalına göre belirleyeceği kaynaklar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 6 | 14 | 84 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 12 | 14 | 168 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 252 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 9,88 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
1 | Dersi veren öğretim üyesinin ana bilim dalına göre belirleyeceği konular | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Literatür Bilgisi | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
Literatür Bilgisi | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |