Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Staj | İMZ200 | 4 | 0 + 2 | 5,0 |
Birim Bölüm | İÇ MEKAN TASARIMI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Murat ARAS |
Ders Veren | |
Amaç | |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları | |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Mimarlık eğitiminde elde edilen bilgi, kavrayış, becerileri ofis/büro, şantiye/uygulama vb meslek pratiği ortamlarında kullanılabilmek | |||
Ofis/büro, şantiye/uygulama vb meslek pratiği ortamları konusunda bilgi ve kavrayış sahibi olmak | |||
Mesleki etik ve ilgili kanun, yönetmelik ve şartnamelere uygun davranabilmek | |||
Mimarlığın farklı disiplinler ile ilişkisi konusunda bilgi ve kavrayış sahibi olmak |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mimarlık eğitiminde elde edilen bilgi, kavrayış, becerileri ofis/büro, şantiye/uygulama vb meslek pratiği ortamlarında kullanılabilmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Ofis/büro, şantiye/uygulama vb meslek pratiği ortamları konusunda bilgi ve kavrayış sahibi olmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Mesleki etik ve ilgili kanun, yönetmelik ve şartnamelere uygun davranabilmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Mimarlığın farklı disiplinler ile ilişkisi konusunda bilgi ve kavrayış sahibi olmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |