EN
  • Anasayfa
  • BKM308 Bitki Mikolojisi (2024 - 2025 / 6. Yarıyıl)
  • EN
BKM308 - Bitki Mikolojisi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Bitki Mikolojisi BKM308 6 2 + 1 3,0 Pdf
Birim Bölüm
BİTKİ KORUMA
Derece Seviye Lisans - Zorunlu -
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Filiz RANDA ZELYÜT
Ders Veren
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bitki hastalık etmeni fungusların yaşam çemberlerini öğrenebilme
Fungusları tanımamızı sağlayan üreme yapıları hakkında temel bilgileri kazanma
İnsan hayatı açısından taşıdıkları önemi anlayabilme
Fungusların sınıflandırılmalarına esas oluşturan yapısal farklılıkları kavrayabilme
Fungusları diğer mikroorganizmalardan ayıran temel özellikleri öğrenebilme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Bitki hastalık etmeni fungusların yaşam çemberlerini öğrenebilme - - - - - - - - - - - - - -
Fungusları tanımamızı sağlayan üreme yapıları hakkında temel bilgileri kazanma - - - - - - - - - - - - - -
İnsan hayatı açısından taşıdıkları önemi anlayabilme - - - - - - - - - - - - - -
Fungusların sınıflandırılmalarına esas oluşturan yapısal farklılıkları kavrayabilme - - - - - - - - - - - - - -
Fungusları diğer mikroorganizmalardan ayıran temel özellikleri öğrenebilme - - - - - - - - - - - - - -