Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Uzmanlık Alan | MUD7000 | 6 + 0 | 10,0 |
Birim Bölüm | MUHASEBE VE DENETİM - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | öğrencilerle belirlenen saatlerde görüşerek tez yazımı kaynakça araştırması içerik vb konularda danışmanlık yapmak |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Aysel GÜNEY Doç. Dr. Berna DEMİR Prof. Dr. Ümmühan ASLAN |
Ders Veren | Prof. Dr. Ümmühan ASLAN Doç. Dr. Murat DÜZER Dr. Öğr. Üyesi Vahdet ALTUNDAL |
Amaç |
tez yazan öğrencilere danışmanlık yapmak ve tez yazımı hakkında bilgilendirmek |
Ders İçeriği |
Tez konusunun araştırılması ve belirlenmesi, tez çalışmasının planlanması, tezin yazılması |
Ders Kaynakları |
belirlenen tez konusu ile ilgili basılı ve yazılı tüm kaynaklar
yazılı, görsel ve online kaynaklar |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 14 | 42 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 10 | 14 | 140 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 2 | 14 | 28 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 1 | 1 | 1 |
Final | Final | 1 | 1 | 1 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 1 | 1 | 1 |
Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 257 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 10,08 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİ | Sözlü |
2 | Lisans Yüksek lisans tez nasıl yazılır | Sözlü |
3 | uzmanlık alan dersinin amacı | Tartışmalı Ders |
4 | ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Tartışmalı Ders |
5 | anket nedir nasıl hazırlanır | Tartışmalı Ders |
6 | Khi kare analizi | Tartışmalı Ders |
8 | faktör analizi analizi | Tartışmalı Ders |
9 | regresyon analizi | Tartışmalı Ders |
10 | teze uygulanacak analiz nasıl seçilir | Tartışmalı Ders |
11 | uygulanacak yöntemde geçerlilik ve güvenilirlik nasıl belirlenir | Tartışmalı Ders |
12 | Belirlenen tez konusunun teorik kısmının tartışılması | Tartışmalı Ders |
12 | Belirlenen tez konusunun teorik kısmının tartışılması | Tartışmalı Ders |
14 | Belirlenen tez konusununanket kısmının tartışılması | Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. | Ödev / Proje | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | - |