EN
  • Anasayfa
  • MUD6000 Dönem Projesi (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
MUD6000 - Dönem Projesi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Dönem Projesi MUD6000 0 + 1 15,0 Pdf
Birim Bölüm
MUHASEBE VE DENETİM - YL İÖ
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi öğrenci ile düzenli aralıklarda görüşerek projeyi oluşturmak ve yazmak
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Aysel GÜNEY
Ders Veren Prof. Dr. Ümmühan ASLAN Doç. Dr. Aysel GÜNEY
Amaç

Muhasebe ve denetim alanında dönem sonu projesi yazmak

Ders İçeriği

dönem sonu proje yazmayı anlatmak ve yazılmasını sağlamak

Ders Kaynakları öğrencinin seçtiği tez konusu ile ilgili tüm kaynaklar
öğrencinin seçtiği tez konusu ile ilgili tüm kaynaklar
Açıldığı Öğretim Yılı 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 bilecik şeyh edebali ünv lisansüstü yönetmeliğinin incelenmesi Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
2 tez konusu ile ilgili öğrencinin litaratür taraması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
3 tez konusunun danışmanla birlikte tartışılması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
4 tez konusun seçilmesi ve tez önerisinin verilmesi Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
5 netleşen tez konusu ile ilgili kaynak taramasının yapılması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 tezin içindekiler bölümü ile ilgili çalışma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
7 tezin birinci bölümü ile ilgili çalışma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
8 tezin ikincii bölümü ile ilgili çalışma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
9 tezin üçüncü bölümü ile ilgili çalışma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
10 tezde yapılacak uygulamanın niteliğinin belirlenmesi Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
11 teze uygulanacak araştırma yöntemlerinin araştırılması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
12 teze uygulanacak anketin hazırlanması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
13 teze uygulanacak anketin uygulanması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
14 tezin yazım aşamasına ve tez sonuçlarına odaklanma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. Ödev / Proje Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama Ödev / Proje Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme Ödev / Proje Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. Ödev / Proje Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama Ödev / Proje Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme Ödev / Proje Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. - - - - - - - - - - - - -
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama - - - - - - - - - - - - -
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme - - - - - - - - - - - - -
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. - - - - - - - - - - - - -
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama - - - - - - - - - - - - -
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme - - - - - - - - - - - - -