Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Dönem Projesi | MUD6000 | 0 + 1 | 15,0 |
Birim Bölüm | MUHASEBE VE DENETİM - YL İÖ |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | öğrenci ile düzenli aralıklarda görüşerek projeyi oluşturmak ve yazmak |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Aysel GÜNEY |
Ders Veren | Prof. Dr. Ümmühan ASLAN Doç. Dr. Aysel GÜNEY |
Amaç |
Muhasebe ve denetim alanında dönem sonu projesi yazmak |
Ders İçeriği |
dönem sonu proje yazmayı anlatmak ve yazılmasını sağlamak |
Ders Kaynakları |
öğrencinin seçtiği tez konusu ile ilgili tüm kaynaklar
öğrencinin seçtiği tez konusu ile ilgili tüm kaynaklar |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | bilecik şeyh edebali ünv lisansüstü yönetmeliğinin incelenmesi | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
2 | tez konusu ile ilgili öğrencinin litaratür taraması | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
3 | tez konusunun danışmanla birlikte tartışılması | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
4 | tez konusun seçilmesi ve tez önerisinin verilmesi | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
5 | netleşen tez konusu ile ilgili kaynak taramasının yapılması | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | tezin içindekiler bölümü ile ilgili çalışma | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
7 | tezin birinci bölümü ile ilgili çalışma | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
8 | tezin ikincii bölümü ile ilgili çalışma | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
9 | tezin üçüncü bölümü ile ilgili çalışma | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
10 | tezde yapılacak uygulamanın niteliğinin belirlenmesi | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
11 | teze uygulanacak araştırma yöntemlerinin araştırılması | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
12 | teze uygulanacak anketin hazırlanması | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
13 | teze uygulanacak anketin uygulanması | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
14 | tezin yazım aşamasına ve tez sonuçlarına odaklanma | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. | Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama | Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme | Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. | Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama | Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme | Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |