Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | TAB5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | TARLA BİTKİLERİ - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Nurgül ERGİN |
Ders Veren | Prof. Dr. Zeki MUT Prof. Dr. Hanife MUT Doç. Dr. Erdem GÜLÜMSER Doç. Dr. Özge Doğanay ERBAŞ KÖSE |
Amaç |
Tez konusunu oluşturma ve tamamlama |
Ders İçeriği |
Tez konusuyla ilgili konuları kapsar. |
Ders Kaynakları |
Bu derse ait ders notları ve slaytlar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 2 | 14 | 28 |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 12 | 14 | 168 |
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 12 | 14 | 168 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 2 | 14 | 28 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 14 | 14 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 14 | 1 | 14 |
Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 11 | 1 | 11 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 501 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 19,65 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Derse giriş ve tanıtım | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tez yazımı hakkında bilgi sahibi olur | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Tez konusu kavramını tanır. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Literatür hakkında bilgi sahibi olur | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tez yazımı hakkında bilgi sahibi olur | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 2 | 3 | 5 | 5 | 5 | 3 |
Tez konusu kavramını tanır. | 3 | 2 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 5 | 3 | 4 |
Literatür hakkında bilgi sahibi olur | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 3 |