Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Sulama Suyu Kalitesi | BSM409 | 7 | 3 + 0 | 4,0 |
Birim Bölüm | BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Ramazan MERAL |
Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Çayan ALKAN |
Amaç | |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları |
Chapra, S. C. 2015. Yüzey su kalitesi modellemesi. Nobel yayınları (ISBN:
978-605-320-150-2), 870 ss.
Chapra, S. C. 2015. Yüzey su kalitesi modellemesi. Nobel yayınları (ISBN: 978-605-320-150-2), 870 ss. |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 40 |
Toplam | 40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %60 |
Toplam | %60 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Su kalite sınıflandırması yapabilme | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | |
Çeşitli su kalite modellerini kullanabilme | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | |
Su kalite sınıflandırması yapabilme | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | |
Çeşitli su kalite modellerini kullanabilme | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Su kalite sınıflandırması yapabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çeşitli su kalite modellerini kullanabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Su kalite sınıflandırması yapabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çeşitli su kalite modellerini kullanabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |