Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Seminer | BYT6900 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | BİYOTEKNOLOJİ - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Murat ALANYALIOĞLU |
Ders Veren | |
Amaç | |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları | |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme | Gösterim | 2 | 14 | 28 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 3 | 14 | 42 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 3 | 3 | 9 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 191 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 7,49 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Sunum Teknikleri | Ders Tartışmalı Ders |
2 | Seminer konusunun danışman ile belirleme | Ders Sınıf Dışı Çalışma Küçük Grup Tartışması |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
---|
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. |
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. |