EN
  • Anasayfa
  • KMH5900 Seminer (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
KMH5900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer KMH5900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
KİMYA MÜHENDİSLİĞİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Sunum teknikleri,Sunum
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Çağlayan AÇIKGÖZ
Ders Veren Prof. Dr. Çağlayan AÇIKGÖZ
Amaç

doktora öğrencilerinin, tez konuları ile ilgili güncel ve eğitim öğretim sürecine katkı sağlayacak bir çalışmayı, bilimsel araştırma yöntemlerine uygun olacak şekilde hazırlayarak, topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmedir.

Ders İçeriği

Tez çalışmalarıyla ile ilgili bir literatür taraması Danışman öğretim üyesi ile birlikte bir seminer konusu belirleme Belirlenen tarihte seminer sunumu ve anlatımı

Ders Kaynakları Etkili Sunumlar için El Kitabı, TÜBİTAK
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Sunum Teknikleri
2 Seminer konusunun danışman ile belirleme
3 Literatür taraması
5 Literatür taraması
5 Literatür taraması
5 Literatür taraması
8 Sunum
8 Sunum
8 Sunum
8 Sunum
8 Sunum
8 Sunum
8 Sunum
8 Sunum
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bilimsel bir konu üzerinde araştırma yapmak ve topluluk önünde bu konuyu sunmak
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Bilimsel bir konu üzerinde araştırma yapmak ve topluluk önünde bu konuyu sunmak - - - - - - - - - -