Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Seminer | KMH6900 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | KİMYA MÜHENDİSLİĞİ - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Seminer sunumları |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Çağlayan AÇIKGÖZ |
Ders Veren | |
Amaç |
Lisansüstü öğrencilerinin, tez konuları ile ilgili güncel ve eğitim öğretim sürecine katkı sağlayacak bir çalışmayı, bilimsel araştırma yöntemlerine uygun olacak şekilde hazırlayarak, topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmedir. Ulusal ve uluslararası ortamlarda çalışmalarının süreç ve sonuçlarını sözlü ve yazılı olarak ifade edebilme yeteneğinin geliştirilmesidir. |
Ders İçeriği |
Sunum teknikleri |
Ders Kaynakları |
Çalışmaya özel
Seminer konusu ile ilgili kitap ve makaleler. Etkili Sunumlar için El Kitabı - Tubitak |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Sunum Teknikleri | |
2 | Seminer konusunun danışman ile belirleme | |
4 | Literatür taraması | |
4 | Literatür taraması | |
4 | Literatür taraması | |
9 | Sunum | |
9 | Sunum | |
9 | Sunum | |
9 | Sunum | |
9 | Sunum | |
9 | Sunum | |
9 | Sunum | |
9 | Sunum | |
9 | Sunum |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |