EN
  • Anasayfa
  • KMH6900 Seminer (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
KMH6900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer KMH6900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
KİMYA MÜHENDİSLİĞİ - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Seminer sunumları
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Çağlayan AÇIKGÖZ
Ders Veren
Amaç

Lisansüstü öğrencilerinin, tez konuları ile ilgili güncel ve eğitim öğretim sürecine katkı sağlayacak bir çalışmayı, bilimsel araştırma yöntemlerine uygun olacak şekilde hazırlayarak, topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmedir. Ulusal ve uluslararası ortamlarda çalışmalarının süreç ve sonuçlarını sözlü ve yazılı olarak ifade edebilme yeteneğinin geliştirilmesidir.

Ders İçeriği

Sunum teknikleri

Ders Kaynakları Çalışmaya özel
Seminer konusu ile ilgili kitap ve makaleler. Etkili Sunumlar için El Kitabı - Tubitak
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Sunum Teknikleri
2 Seminer konusunun danışman ile belirleme
4 Literatür taraması
4 Literatür taraması
4 Literatür taraması
9 Sunum
9 Sunum
9 Sunum
9 Sunum
9 Sunum
9 Sunum
9 Sunum
9 Sunum
9 Sunum
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi - - - - - - - - - -