EN
  • Anasayfa
  • İM5000 Tez Çalışması (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
İM5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması İM5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Cenk KARAKURT Doç. Dr. Yıldırım BAYAZIT Dr. Öğr. Üyesi Burak GÖRGÜN Dr. Öğr. Üyesi Ali Erdem ÇERÇEVİK Dr. Öğr. Üyesi Murat ARAS Doç. Dr. Özlem ÇALIŞKAN Doç. Dr. Aylin ÖZODABAŞ Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT Prof. Dr. Nazile URAL
Ders Veren Prof. Dr. Cenk KARAKURT Prof. Dr. Nazile URAL Doç. Dr. Yıldırım BAYAZIT Doç. Dr. Özlem ÇALIŞKAN Dr. Öğr. Üyesi Murat ARAS Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT Dr. Öğr. Üyesi Burak GÖRGÜN Dr. Öğr. Üyesi Ali Erdem ÇERÇEVİK
Amaç

Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

Ders İçeriği

Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi

Ders Kaynakları Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
Yüksek lisans teziyle ilgili makaleler ve kitaplar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 10 10
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 1 10 10
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 1 9 9
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 1 10 10
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 10 10
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 6 5 30
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 10 1 10
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 1 10 10
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Ara Sınav 2 Ara Sınav 2 1 1 1
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 1 1 1
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 9 2 18
Toplam İş Yükü (Saat) 162
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 6,35
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
8 Tez konusu benzetim çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
8 Tez konusu benzetim çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
tez konusunda araştırma yapar Yazılı Sınav Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
tez konusunda araştırma yapar Yazılı Sınav Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
tez konusunda yayınları inceler Yazılı Sınav Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi. 5 5 5 5 5 5 4 4 4 3 2 4 3 2 2 1
Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi. 5 5 5 5 5 4 4 5 4 3 3 3 3 3 2 3
tez konusunda araştırma yapar 3 5 4 4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
tez konusunda araştırma yapar 4 4 4 4 4 4 5 5 4 5 5 5 5 5 5 5
tez konusunda yayınları inceler 5 5 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4