Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | FİZ5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | FİZİK - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Arslan ÜNAL |
Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Muhammet OKUR Prof. Dr. Arslan ÜNAL Doç. Dr. Sinan TEMEL Doç. Dr. Erman ERDOĞAN |
Amaç |
Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi |
Ders İçeriği |
Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi |
Ders Kaynakları |
Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 20 | 13 | 260 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 2 | 14 | 28 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 2 | 14 | 28 |
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 2 | 14 | 28 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 24 | 2 | 48 |
Ödev 2 | Ödev 2 | 24 | 2 | 48 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 30 | 1 | 30 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 48 | 1 | 48 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 532 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 20,86 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
4 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
8 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar |
7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
8 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar |
7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | |
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | |
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek | Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |