Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Uzmanlık Alan | FİZ7000 | 6 + 0 | 10,0 |
Birim Bölüm | FİZİK - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Arslan ÜNAL |
Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Muhammet OKUR Prof. Dr. Arslan ÜNAL Doç. Dr. Sinan TEMEL Doç. Dr. Erman ERDOĞAN |
Amaç |
Yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi. |
Ders İçeriği |
Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularındaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi. |
Ders Kaynakları |
Güncel konularla ilgili makaleler, kitaplar
Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 5 | 13 | 65 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 1 | 12 | 12 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 1 | 12 | 12 |
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 8 | 5 | 40 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 24 | 2 | 48 |
Ödev 2 | Ödev 2 | 24 | 2 | 48 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 24 | 2 | 48 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 273 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 10,71 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Tez konusunun belirlenmsei | Beyin Fırtınası Sözlü |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası |
5 | Uygulanacak yöntemin tespiti ve uygulaması | |
6 | Tespit edilen yöntemin uygulaması | |
7 | Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi | |
7 | Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi | |
7 | Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi | |
10 | Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi | |
11 | Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi | |
12 | İlk Tez Taslağı | |
13 | Tez taslağının geliştirilmesi | |
14 | Tez taslağının raporlanması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. | |||
Literatürdeki yayınları takip edebilir. | |||
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. | |||
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Literatürdeki yayınları takip edebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |