Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Küresel İşletmelerde Örgütsel Davranış | İYO5014 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | YÖNETİM VE ORGANİZASYON - YL TEZLİ İÖ |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU |
Ders Veren | |
Amaç |
Örgütsel davranışı küresel işletmeler açısından açıklamak. |
Ders İçeriği |
Küresel İşletmeleri tanımlar küresel işletmelerdeki birey ve davranışı açıklar. |
Ders Kaynakları |
Prof.Dr.Enver Özkalp, Doç.Dr.Çiğdem Kırel, Örgütsel Davranış. Eskişehir:ETAM A.Ş., 2001
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Örgütsel davranışın bilimsel temelleri | Ders |
2 | Küresel örgütlerde birey ve kişilik | Ders |
3 | Küresel örgütlerde tutumlar ve iş tatmini | Ders |
4 | Küresel örgütlerde yetenekler ve öğrenme | Ders |
5 | Küresel işletmelerde örgüt kültürü | Ders |
6 | Küresel işletmelerde Liderlik | Ders |
7 | Küresel işletmelerde örgütsel çatışma | Ders |
8 | Ara sınav | Ders |
9 | Küresel işletmelerde örgütsel değişim | Ders |
10 | Küresel işletmelerde örgütsel stres | Ders |
11 | Küresel işletmelerde örgütsel stres | Ders |
12 | Küresel örgütlerde etik davranışlar ve yönetimi | Ders |
13 | Küresel örgütlerde güç ve politika | Ders |
14 | Genel değerlendirme | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Örgütlerde işe devamsızlık, iş ortamının fiziksel sorunları ve örgütsel stres kavramlarını çözümleyebilir | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Örgüt kültürü/İnançlar/iklim/moral konularının önemini bilir, | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Örgütsel davranışın/yaşamın anlamını ve önemini bilir, | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Teknolojik gelişmeleri ve örgütlerin geleceği hakkında yorum yapabilir | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Örgütlerde lider davranışı ve takım yönetiminin ilkelerini bilir | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ 1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Örgütlerde işe devamsızlık, iş ortamının fiziksel sorunları ve örgütsel stres kavramlarını çözümleyebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Örgüt kültürü/İnançlar/iklim/moral konularının önemini bilir, | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Örgütsel davranışın/yaşamın anlamını ve önemini bilir, | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Teknolojik gelişmeleri ve örgütlerin geleceği hakkında yorum yapabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Örgütlerde lider davranışı ve takım yönetiminin ilkelerini bilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |