Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Staj | SHS200 | 4 | 0 + 2 | 5,0 |
Birim Bölüm | HUKUK BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİĞİ |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | İşyerinde uygulamalı çalışma |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Kadir Kürşat YILMAZ |
Ders Veren | |
Amaç |
İşyerinde tecrübe kazanılması |
Ders İçeriği |
Öğrencinin işyerinde avukat yanında pratik olarak çalışması |
Ders Kaynakları |
Color Atlas and Textbook of Diagnostic Microbiology. Koneman EW, Lippincott.
Klinik Mikrobiyolojik Tanı. Prof.Dr.Hakkı Bilgehan,Barış Yayınları Color Atlas and Textbook of Diagnostic Microbiology. Koneman EW, Lippincott. Klinik Mikrobiyolojik Tanı. Prof.Dr.Hakkı Bilgehan,Barış Yayınları ğretim üyesi notları Color Atlas and Textbook of Diagnostic Microbiology. Koneman EW, Lippincott. Klinik Mikrobiyolojik Tanı. Prof.Dr.Hakkı Bilgehan,Barış Yayınları ğretim üyesi notları Color Atlas and Textbook of Diagnostic Microbiology. Koneman EW, Lippincott. Klinik Mikrobiyolojik Tanı. Prof.Dr.Hakkı Bilgehan,Barış Yayınları ğretim üyesi notları İş yeri Uygulamalarında Kullandığı Ekipmanlar İş yerindeki yasal mevzuatlar ve yönetmelikler |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Genel veya mesleki yüksek öğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan ve yüksek öğretim düzeyi üzerindeki dersler - uygulama araç ve gereçleri ile desteklenen bir alandaki bilgi ve becerilere sahip olmak ve o alandaki temel kavramları kavradığını göstermek. | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
Makine sistemlerinde tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanmayı etkin bir biçimde yapabilmek; pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabildiğini göstermek. | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
Makine sistemleri konusundaki tasarımları ve uygulamaları çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilmek ve takım çalışması yapabilmek. | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
Makine alanında bağımsız olarak öğrenmeyi ve öğrendiklerini uygulayabildiğini göstermek. | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Genel veya mesleki yüksek öğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan ve yüksek öğretim düzeyi üzerindeki dersler - uygulama araç ve gereçleri ile desteklenen bir alandaki bilgi ve becerilere sahip olmak ve o alandaki temel kavramları kavradığını göstermek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Makine sistemlerinde tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanmayı etkin bir biçimde yapabilmek; pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabildiğini göstermek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Makine sistemleri konusundaki tasarımları ve uygulamaları çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilmek ve takım çalışması yapabilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Makine alanında bağımsız olarak öğrenmeyi ve öğrendiklerini uygulayabildiğini göstermek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |