EN
  • Anasayfa
  • REK229 Yeni Pazarlama Teknikleri (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
REK229 - Yeni Pazarlama Teknikleri
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Yeni Pazarlama Teknikleri REK229 3 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
REKLAMCILIK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Dr. Sevdenur KAPUSUZ
Ders Veren
Amaç

Pazarlamada yeni yaklaşımlara dair teorik bilginin edinilmesi ve güncel uygulama örneklerini analiz edebilme becerisinin kazanılmasıdır.

Ders İçeriği

Yeni pazarlama kavramları, güncel pazarlama yaklaşımları

Ders Kaynakları • Çabuk, Serap and Mehmet İ. Yağcı (2003), Pazarlamaya Çagdaş Yaklaşım, Nobel Yayınları.
Varinli, İ. ve Çatı, K. (Ed.), (2010). Güncel Pazarlama Yaklaşımından Seçmeler, Detay Yayıncılık.
Kotler, P. vd. (2018). Pazarlama 4.0: Gelenekselden Dijitale Geçiş, Optimist.
Yıldız, S. (2022). Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Gazi Kitabevi.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Yeni pazarlama kavramları Ders Tartışmalı Ders
2 Pazarlama Anlayışları, Pazarlamada Yeni Bakış Açıları Ders Beyin Fırtınası
3 Gerilla Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
4 Politik Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
5 Sosyal Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
6 İlişki Pazarlaması Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
7 Dijital Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
8 Deneyimsel Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
9 Yeşil Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
10 Postmodern Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
11 Viral Pazarlama ve Sosyal Medya Uygulamaları Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
12 Nesnelerin İnterneti ve Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
13 Veri tabanlı Pazarlama ve Uygulamaları Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
14 Niş Pazarlama Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenciler bir çok farklı ve yeni uygulama örneklerini öğrenirler. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Öğrenciler Endüstri 4.0 uygulamalarının pazarlama karması elemanlarına etkilerini öğrenirler Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Öğrenciler gelişen teknolojinin tüketim alışkanlıklarına etkilerini öğrenirler. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
Öğrenciler pazarlama anlayışlarını ve güncel pazarlama kavramlarını öğrenirler Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Ders Beyin Fırtınası Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Öğrenciler bir çok farklı ve yeni uygulama örneklerini öğrenirler. - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler Endüstri 4.0 uygulamalarının pazarlama karması elemanlarına etkilerini öğrenirler - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler gelişen teknolojinin tüketim alışkanlıklarına etkilerini öğrenirler. - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler pazarlama anlayışlarını ve güncel pazarlama kavramlarını öğrenirler - - - - - - - - - - - - -