Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Felsefeye Giriş | REK239 | 3 | 3 + 0 | 4,0 |
Birim Bölüm | REKLAMCILIK |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Onur TERZİOĞLU |
Ders Veren | |
Amaç |
Felsefeyi anlamak. |
Ders İçeriği |
Felsefeyi anlamak. |
Ders Kaynakları |
FELSEFEYE GİRİŞ
PROF. DR. İSMAİL TUNALI
FELSEFEYE GİRİŞ TAKİYETTİN MENGÜŞOĞLU |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Felsefeye İlişkin Temel Kavramlar | Ders |
2 | Felsefenin Yöntemleri | Ders |
2 | Felsefenin Yöntemleri | Ders |
4 | Felsefi Bilginin Özellikleri | Ders |
5 | Felsefe ile diğer disiplinlerin ilişkisi. | Ders |
6 | Felsefenin İşlevleri | Ders |
7 | Bilgi felsefesi | Ders |
7 | Bilgi felsefesi | Ders |
9 | Bilim Felsefesi | Ders |
10 | Varlık Felsefesi. | Ders |
10 | Varlık Felsefesi. | Ders |
12 | Estetik | Ders |
13 | Ahlak Felsefesi. | Ders |
14 | Mantık | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Felsefi terimleri bilmek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler |
Felsefenin alt türlerini bilmek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler |
Felsefeyle diğer disiplinlerin ilişkisini öğrenmek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler |
Felsefi yaklaşımları öğrenmek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler |
Felsefenin anlamını bilmek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Felsefi terimleri bilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Felsefenin alt türlerini bilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Felsefeyle diğer disiplinlerin ilişkisini öğrenmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Felsefi yaklaşımları öğrenmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Felsefenin anlamını bilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |