EN
  • Anasayfa
  • REK228 İnternet ve Mobil Pazarlama (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
REK228 - İnternet ve Mobil Pazarlama
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İnternet ve Mobil Pazarlama REK228 4 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
REKLAMCILIK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim.
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Dr. Ali KARPUZ
Ders Veren
Amaç

Elektronik pazardaki yeni işletmecilik anlayış ve uygulamalarını incelemek, internette pazarlama uygulamalarını, pazar türlerini, marka geliştirmeyi, sosyal medyanın etkisini, işletme dinamiklerini, internette pazarlama karmasının oluşturulması ve pazarlama araştırması süreci konusunda bilgilendirerek, bu konuda son yıllarda yapılmış ampirik çalışmaları değerlendirmektir.

Ders İçeriği

İnternetin Tarihi ve Gelişimi, İnternetin Kültürel, Toplumsal ve Ekonomik Etkileri, Mobil Teknolojiler ve Gelişimi, Mobil Teknolojiler ve İnternet, Pazarlama ve Tarihsel Gelişimi, İnternet ve Pazarlama İlişkisi, Mobil Teknolojilerin Pazarlamaya Etkisi, Mobil Pazarlamanın Temelleri, Mobil Ticaret, Mobil Pazarlama Stratejileri, Mobil Pazarlama Kampanyası, Mobil Pazarlama ve Pazarlama İletişimi, Mobil Pazarlama ve Müşteri İlişkileri, İnternet ve Mobil Pazarlama ve Veri Madenciliği İlişkisi, Mobil Pazarlamanın Etik ve Hukuksal Boyutları, Türkiye’den ve Dünyadan Başarılı Mobil Pazarlama Örnekleri.

Ders Kaynakları İbrahim Kircova, İnternette Pazarlama, Beta Yayınları, 2008, İstanbul
Ramazan Aksoy, İnternet Ortamında Pazarlama, Seçkin Yayınevi, 2009
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 İnternet Mobil Teknolojilerinin Kültürel ve Toplumsal Boyutu 1 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
2 İnternet Mobil Teknolojilerinin Kültürel ve Toplumsal Boyutu 2 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
3 Mobil Pazarlamanın Temelleri 1 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
4 Mobil Pazarlamanın Temelleri 2 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
5 Mobil Ticaret 1 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
6 Mobil Ticaret 2 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
7 Mobil Reklam Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
8 Başarılı Bir Mobil Pazarlama Kampanyası Özellikleri ve Dünyadan Örnekler 1 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
9 Başarılı Bir Mobil Pazarlama Kampanyası Özellikleri ve Dünyadan Örnekler 2 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
10 Türkiye'de İnternet ve Mobil Pazarlama 1 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
11 Türkiye'de İnternet ve Mobil Pazarlama 2 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
12 İnternet ve Mobil Pazarlamada Veri ve Veri Madenciliği 1 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
13 İnternet ve Mobil Pazarlamada Veri ve Veri Madenciliği 2 Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
14 İnternet ve Mobil Pazarlamanın Etik ve Hukuksal Boyutları Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İnternet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal boyutlarına farklı yaklaşımları ayırt edip ifade eder. Yazılı Sınav Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
Mobil Pazarlama kavramını ve temellerini ifade eder. Yazılı Sınav Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
Türkiye'de İnternet ve mobil pazarlamanın durumunu anlayıp tartışır. Yazılı Sınav Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
Veri ve Veri madenciliği hakkında bilgi sahibi olur ve önemini tartışır. Yazılı Sınav Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
İnternet ve mobil pazarlamanın etik ve hukuksal boyutlarını ifade eder ve örnekleri bu açıdan değerlendirir. Yazılı Sınav Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Gösterim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
İnternet ve Mobil Teknolojilerin Kültürel ve Toplumsal boyutlarına farklı yaklaşımları ayırt edip ifade eder. - - - - - - - - - - - - -
Mobil Pazarlama kavramını ve temellerini ifade eder. - - - - - - - - - - - - -
Türkiye'de İnternet ve mobil pazarlamanın durumunu anlayıp tartışır. - - - - - - - - - - - - -
Veri ve Veri madenciliği hakkında bilgi sahibi olur ve önemini tartışır. - - - - - - - - - - - - -
İnternet ve mobil pazarlamanın etik ve hukuksal boyutlarını ifade eder ve örnekleri bu açıdan değerlendirir. - - - - - - - - - - - - -