EN
  • Anasayfa
  • HET200 Staj (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
HET200 - Staj
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Staj HET200 4 0 + 2 5,0 Pdf
Birim Bölüm
HİBRİD VE ELEKTRİKLİ TAŞITLAR TEKNOLOJİSİ
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi İş yeri.
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Emre ALTINKAYA
Ders Veren
Amaç

Stajın amacı, öğrencilere sektörde yer alan ticari firmalarda, kamu kurum ve kuruluşlarında uygulamalar yaptırılmasını sağlayarak iş deneyimi ve sorumluluk bilinci kazandırmaktır.

Ders İçeriği

Öğrencilere eğitim aldığı konular kapsamında görevlendirmeler yapılarak iş deneyimi ve sorumluluk bilincinin kazandırılması

Ders Kaynakları Staj yeri çalışma alanı ile ilgili konulardaki kaynaklar.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 İşletme veya kuruluşun tanıtımı Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
2 İnceleme, gözlem ve yapılan işlerin raporlanması. Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
2 İnceleme, gözlem ve yapılan işlerin raporlanması. Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
2 İnceleme, gözlem ve yapılan işlerin raporlanması. Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Hibrid ve Elektrikli Taşıtlar Teknolojisi teknikerliği kavramlarını algılayarak çalışma alan ve sorumluluklarını benimseyebilme. Sözlü Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
Edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak, olay ve olgulara uygun yöntem ve teknikleri uygulayabilme Sözlü Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
Uygulamalarda aynı meslek disiplini içerisinde ve disiplinler arasında takım çalışmasında görev yapabilme Sözlü Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
Edindiği bilgileri, yöntem ve teknikleri uygulayabilme ve sunabilme becerisine sahip olabilme Sözlü Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Hibrid ve Elektrikli Taşıtlar Teknolojisi teknikerliği kavramlarını algılayarak çalışma alan ve sorumluluklarını benimseyebilme. - - - - - - - - - - - -
Edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak, olay ve olgulara uygun yöntem ve teknikleri uygulayabilme - - - - - - - - - - - -
Uygulamalarda aynı meslek disiplini içerisinde ve disiplinler arasında takım çalışmasında görev yapabilme - - - - - - - - - - - -
Edindiği bilgileri, yöntem ve teknikleri uygulayabilme ve sunabilme becerisine sahip olabilme - - - - - - - - - - - -