Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Staj | HET200 | 4 | 0 + 2 | 5,0 |
Birim Bölüm | HİBRİD VE ELEKTRİKLİ TAŞITLAR TEKNOLOJİSİ |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | İş yeri. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Emre ALTINKAYA |
Ders Veren | |
Amaç |
Stajın amacı, öğrencilere sektörde yer alan ticari firmalarda, kamu kurum ve kuruluşlarında uygulamalar yaptırılmasını sağlayarak iş deneyimi ve sorumluluk bilinci kazandırmaktır. |
Ders İçeriği |
Öğrencilere eğitim aldığı konular kapsamında görevlendirmeler yapılarak iş deneyimi ve sorumluluk bilincinin kazandırılması |
Ders Kaynakları |
Staj yeri çalışma alanı ile ilgili konulardaki kaynaklar.
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | İşletme veya kuruluşun tanıtımı | Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
2 | İnceleme, gözlem ve yapılan işlerin raporlanması. | Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
2 | İnceleme, gözlem ve yapılan işlerin raporlanması. | Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
2 | İnceleme, gözlem ve yapılan işlerin raporlanması. | Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Hibrid ve Elektrikli Taşıtlar Teknolojisi teknikerliği kavramlarını algılayarak çalışma alan ve sorumluluklarını benimseyebilme. | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri |
Edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak, olay ve olgulara uygun yöntem ve teknikleri uygulayabilme | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri |
Uygulamalarda aynı meslek disiplini içerisinde ve disiplinler arasında takım çalışmasında görev yapabilme | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri |
Edindiği bilgileri, yöntem ve teknikleri uygulayabilme ve sunabilme becerisine sahip olabilme | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hibrid ve Elektrikli Taşıtlar Teknolojisi teknikerliği kavramlarını algılayarak çalışma alan ve sorumluluklarını benimseyebilme. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak, olay ve olgulara uygun yöntem ve teknikleri uygulayabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Uygulamalarda aynı meslek disiplini içerisinde ve disiplinler arasında takım çalışmasında görev yapabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Edindiği bilgileri, yöntem ve teknikleri uygulayabilme ve sunabilme becerisine sahip olabilme | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |