EN
  • Anasayfa
  • OTO222 Servis Yönetimi ve Organizasyon (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
OTO222 - Servis Yönetimi ve Organizasyon
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Servis Yönetimi ve Organizasyon OTO222 4 3 + 1 5,0 Pdf
Birim Bölüm
HİBRİD VE ELEKTRİKLİ TAŞITLAR TEKNOLOJİSİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüzyüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Ahmet MAVİ
Ders Veren
Amaç

Bu ders, temel yönetim kavramları, teorileri, fonksiyonları ve halen işletmelerde kullanılmakta olan çağdaş yönetim teknik ve araçları konularında küresel yönetim perspektifinden öğrencileri bilgilendirmeyi amaçlamaktadır.

Ders İçeriği

Yönetimle İlgili temel kavramlar, Yönetimle ilgili geliştirilen ilk temel teoriler, sistem teorisi, durumsallık teorisi, çağdaş yönetim teorileri, motivasyon, liderlik ve iletişim, güç ve politika

Ders Kaynakları Tamer KOÇEL, İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınları, İstanbul 2007 veya 2005
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Yönetime ilişkin Temel Kavramlar
2 Yönetim Teorileri
2 Yönetim Teorileri
4 Karar verme
5 İşletme amaçları ve planlama
6 İşletme amaçları ve planlama
7 Amaçlara Göre Yönetim
8 Modern sonrası çağdaş yaklaşımlar
9 Örgütsel değişim
9 Örgütsel değişim
11 Motivasyon
12 Liderlik
13 İletişim
14 Çatışma yönetimi
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İşletmelerde, yönetim ve organizasyon sistemi içerisindeki aksaklıkları ve ihtiyaçları analiz edebilir.
İşletme yönetimi ve organizasyonu alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarıyla bütünleştirebilir.
şletme yönetiminin stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarını kavrayabilir.
İşletmelerde çalışan davranışlarının nasıl oluştuğunu ve değiştiğini analiz edebilir.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
İşletmelerde, yönetim ve organizasyon sistemi içerisindeki aksaklıkları ve ihtiyaçları analiz edebilir. - - - - - - - - - - - -
İşletme yönetimi ve organizasyonu alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarıyla bütünleştirebilir. - - - - - - - - - - - -
şletme yönetiminin stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarını kavrayabilir. - - - - - - - - - - - -
İşletmelerde çalışan davranışlarının nasıl oluştuğunu ve değiştiğini analiz edebilir. - - - - - - - - - - - -