EN
  • Anasayfa
  • TDP114 Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler (2024 - 2025 / 2. Yarıyıl)
  • EN
TDP114 - Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler TDP114 2 3 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
TIBBİ DOKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Sinan GÖÇMEN
Ders Veren
Amaç

Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler temel kavramlarına hakim olma. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkilerde kullanılan teknikleri öğrenilmesi.

Ders İçeriği

Halkla ilişkiler kavramı, sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler, sağlık hizmetlerinde kullanılan halkla ilişkiler yöntemleri.

Ders Kaynakları Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler, Ayhan Uludağ; Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler Uygulamaları, Kadir Canöz
Açıldığı Öğretim Yılı 2021 - 2022 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 2 14 28
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 8 1 8
Final Final 8 1 8
Toplam İş Yükü (Saat) 72
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 2,82
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Halkla İlişkiler Kavramı Ders
2 İletişim Kavramı Ders
3 Halkla İlişkiler Süreci Ders
4 Halkla İlişkilerde Hedef Kitle Ders
5 Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler Ders
6 Vatandaş Sağlık Personeli İletişimi Ders
7 Sağlık Personelinin İletişim Davranışı ve Beklentileri Ders
8 Ara Sınav, Kurumsal kimlik ve Kurumsal imaj Ders
9 Sağlık Kurumlarında Medya İlişkileri ve Uygulamaları Seminer
10 Kuruluş içi İletişim ve Halkla İlişkiler Grup Çalışması
11 Sağlık Kuruluşlarında Kriz Yönetimi ve Örnekleri Seminer
12 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sağlık Kuruluşları Örnekleri Grup Çalışması
13 Kurumsal Reklamcılık ve Sağlık Kuruluşlarında Reklamcılık Örnekleri Seminer
14 Lobicilik ve Sağlık Kuruluşlarında Lobicilik Örnekleri Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler Uygulamalarını kavrama Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
İletişim teknikleri ve becerileri kazanma Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Halkla İlişkilerle ilgili temel kavramlara hakim olma Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler Uygulamalarını kavrama 3 3 3 3 1 1 1 3 3 2 2 3 1 1 1
İletişim teknikleri ve becerileri kazanma 3 2 3 3 2 1 3 3 3 1 1 1 1 1 1
Halkla İlişkilerle ilgili temel kavramlara hakim olma 3 3 3 3 1 2 1 2 3 2 2 3 1 1 2