Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki Yaz Stajı | ECHSTJ112 | 3 | 0 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | ECZANE HİZMETLERİ |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze, uygulamalı |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Asaf Evrim EVREN |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrenciler, aldıkları akademik eğitimlerine paralel olarak staj yaparak mesleki bilgi ve beceriyi uygulamalı olarak icra etmeyi ve mesleki usulü öğretmeyi hedefler. |
Ders İçeriği |
Toplum, hastane eczaneleri ile ilaç firmaları, ilaç depoları gibi yerlerde, işin usulüne göre staj uygulaması yapılmakta olduğundan çeşitlilik gösterebilmektedir. |
Ders Kaynakları |
Staj Rehberi
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
7 | Çeşitli rutin laboratuvarlarda staj | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
7 | Çeşitli rutin laboratuvarlarda staj | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
7 | Çeşitli rutin laboratuvarlarda staj | |
6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenciler, uygulamada karşılaştığı sorunları çözmek için tek başına ya da takım olarak seçenekler üretebilecekleridir. | |||
Öğrenciler, çeşitli veri tabanları kullanarak alana özgü bilgi kaynaklarına ulaşabileceklerdir. | |||
Öğrenciler, üniversite eğitimlerinde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebileceklerdir. | |||
Öğrenciler, edindiği bilgileri resmi bir rapor halinde sunabileceklerdir. | |||
Öğrenciler, staj yapılan kurum/şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabileceklerdir. | |||
Staj yapılan kurum/şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabilecektir. | |||
Çeşitli veri tabanları kullanarak alana özgü bilgi kaynaklarına ulaşabilecektir. | |||
Uygulamada karşılaştığı sorunları çözmek için tek başına ya da takım olarak seçenekler üretebilecektir. | |||
Edindiği bilgileri resmi bir rapor halinde sunabilecektir. | |||
Üniversite eğitimlerinde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebilecektir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler, uygulamada karşılaştığı sorunları çözmek için tek başına ya da takım olarak seçenekler üretebilecekleridir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler, çeşitli veri tabanları kullanarak alana özgü bilgi kaynaklarına ulaşabileceklerdir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler, üniversite eğitimlerinde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebileceklerdir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler, edindiği bilgileri resmi bir rapor halinde sunabileceklerdir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler, staj yapılan kurum/şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabileceklerdir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Staj yapılan kurum/şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çeşitli veri tabanları kullanarak alana özgü bilgi kaynaklarına ulaşabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Uygulamada karşılaştığı sorunları çözmek için tek başına ya da takım olarak seçenekler üretebilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Edindiği bilgileri resmi bir rapor halinde sunabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Üniversite eğitimlerinde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |