| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Mesleki Yaz Stajı | ECHSTJ112 | 3 | 0 + 0 | 5,0 |
| Birim Bölüm | ECZANE HİZMETLERİ |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze, uygulamalı |
| EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Betül KAYA (Yıl: 2025 - 2026) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Öğrenciler, aldıkları akademik eğitimlerine paralel olarak staj yaparak mesleki bilgi ve beceriyi uygulamalı olarak icra etmeyi ve mesleki usulü öğretmeyi hedefler. |
| Ders İçeriği |
Toplum, hastane eczaneleri ile ilaç firmaları, ilaç depoları gibi yerlerde, işin usulüne göre staj uygulaması yapılmakta olduğundan çeşitlilik gösterebilmektedir. |
| Ders Kaynakları |
Staj Rehberi
|
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 5,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 7 | Çeşitli rutin laboratuvarlarda staj | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 7 | Çeşitli rutin laboratuvarlarda staj | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | |
| 7 | Çeşitli rutin laboratuvarlarda staj | |
| 6 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Öğrenciler, uygulamada karşılaştığı sorunları çözmek için tek başına ya da takım olarak seçenekler üretebilecekleridir. | |||
| Öğrenciler, çeşitli veri tabanları kullanarak alana özgü bilgi kaynaklarına ulaşabileceklerdir. | |||
| Öğrenciler, üniversite eğitimlerinde elde ettikleri kuramsal bilginin uygulamaya dönük yansımalarını değerlendirebileceklerdir. | |||
| Öğrenciler, edindiği bilgileri resmi bir rapor halinde sunabileceklerdir. | |||
| Staj yapılan kurum/şirkette birimler arasındaki ilişkileri tanımlayabilecektir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |