Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Beden Dili | OPS220 | 4 | 2 + 0 | 2,0 |
Birim Bölüm | OPTİSYENLİK |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Sunum, Anlatım, rol yapma/drama |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Muhammed Nazif GÜMÜŞ |
Ders Veren | |
Amaç |
İletişim bağlamında beden dilini doğru kullanmayı öğrenmek, kişisel gelişimleri ve meslek hayatlarında etkili olabilmek adına beden dilinin inceliklerini öğrenmek. |
Ders İçeriği |
İletişim, beden dili ve etkili iletişim konularının anlatılması. |
Ders Kaynakları |
Ders notları
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | İletişim ve beden dili | Ders |
2 | Beden dilinin, beden dilinin önemi etkileyen faktörler | Ders |
3 | Beden dilinin yaşamdaki yeri ve önemi | Ders |
4 | İletişim metodları ve Beden Dili öğeleri | Rol Yapma / Drama |
5 | Yüz ifadelerinin irdelenmesi | Ders |
6 | Farklı beden duruşları | Rol Yapma / Drama |
7 | Beden diline ait kavramlar | Ders |
8 | Algı ve empati | Ders |
8 | Algı ve empati | Ders |
10 | Mimikler ve Jestler | Ders Rol Yapma / Drama |
11 | Postur | Ders Rol Yapma / Drama |
12 | Yüz ifadeleri ve yüz kaslar | Ders |
13 | Beden dilinde Kinesik ve Haptik | Ders |
14 | Somatizasyon bozuklukları | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Beden dilinin öneminin kavranması | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
İletişimin öğrenilmesi | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Beden dilini tamamlayan unsurların öğrenilmesi | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Postur ve hayatımıza etkisi | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Somatizasyon bozuklukları ve hastalıkların fark edilmesi | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Beden dilinin öneminin kavranması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İletişimin öğrenilmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Beden dilini tamamlayan unsurların öğrenilmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Postur ve hayatımıza etkisi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Somatizasyon bozuklukları ve hastalıkların fark edilmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |