Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Seminer | TAB6900 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | TARLA BİTKİLERİ - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze, sözlü anlatım |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Nurgül ERGİN |
Ders Veren | Prof. Dr. Hanife MUT |
Amaç |
Belirlenen bir konu hakkında dinleyiciler karşısında sunum yapma becerisi kazandırmak. |
Ders İçeriği |
Seminer konusunun belirlenmesi, literatür taraması, sunum hazırlama ve seminer verme |
Ders Kaynakları |
Güncel bilimsel makaleler
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2021 - 2022 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Sunum hazırlama teknikleri ve örnek sunumlar | Tartışmalı Ders Gösterim |
2 | Seminer konusunun belirlenmesi | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | Seminer konusuna ait literatür taraması | Tartışmalı Ders Gösterim |
13 | Sunumlar | Tartışmalı Ders Seminer |
13 | Sunumlar | Tartışmalı Ders Seminer |
13 | Sunumlar | Tartışmalı Ders Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Topluluk önünde verilen sürede sunum yapabilme becerisi kazanır. | Tartışmalı Ders Seminer | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | |
Literatür taramayı öğrenir. | Tartışmalı Ders Seminer | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | |
Sunum hazırlama programlarını kullanmayı öğrenir. | Tartışmalı Ders Seminer | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | |
Bir konu hakkındaki bilgileri aktarabilir. | Tartışmalı Ders Seminer | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | |
Sunum yapma tekniklerini öğrenir. | Tartışmalı Ders Seminer | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
---|
Topluluk önünde verilen sürede sunum yapabilme becerisi kazanır. |
Literatür taramayı öğrenir. |
Sunum hazırlama programlarını kullanmayı öğrenir. |
Bir konu hakkındaki bilgileri aktarabilir. |
Sunum yapma tekniklerini öğrenir. |