EN
  • Anasayfa
  • TAB6900 Seminer (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
TAB6900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer TAB6900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
TARLA BİTKİLERİ - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze, sözlü anlatım
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Nurgül ERGİN
Ders Veren Prof. Dr. Hanife MUT
Amaç

Belirlenen bir konu hakkında dinleyiciler karşısında sunum yapma becerisi kazandırmak.

Ders İçeriği

Seminer konusunun belirlenmesi, literatür taraması, sunum hazırlama ve seminer verme

Ders Kaynakları Güncel bilimsel makaleler
Açıldığı Öğretim Yılı 2021 - 2022 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Sunum hazırlama teknikleri ve örnek sunumlar Tartışmalı Ders Gösterim
2 Seminer konusunun belirlenmesi Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
3 Seminer konusuna ait literatür taraması Tartışmalı Ders Gösterim
13 Sunumlar Tartışmalı Ders Seminer
13 Sunumlar Tartışmalı Ders Seminer
13 Sunumlar Tartışmalı Ders Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Topluluk önünde verilen sürede sunum yapabilme becerisi kazanır. Tartışmalı Ders Seminer Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Literatür taramayı öğrenir. Tartışmalı Ders Seminer Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Sunum hazırlama programlarını kullanmayı öğrenir. Tartışmalı Ders Seminer Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Bir konu hakkındaki bilgileri aktarabilir. Tartışmalı Ders Seminer Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Sunum yapma tekniklerini öğrenir. Tartışmalı Ders Seminer Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Topluluk önünde verilen sürede sunum yapabilme becerisi kazanır.
Literatür taramayı öğrenir.
Sunum hazırlama programlarını kullanmayı öğrenir.
Bir konu hakkındaki bilgileri aktarabilir.
Sunum yapma tekniklerini öğrenir.