Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Yeterlik Sözlü | MAT8200 | 0 + 0 | 15,0 |
Birim Bölüm | MATEMATİK - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Osman Zeki OKUYUCU |
Ders Veren | |
Amaç |
Matematik alanında doktora yapan öğrenciler, derslerini başarıyla tamamladıktan ve yeterlilik yazılı sınavını başarıyla tamamladıktan sonra yeterlilik sözlü sınavını almak zorundadır. Yeterlilik sözlü sınavı, doktora derslerinde, seminerlerde ve alanında öğretilenleri ve temel kavramları kapsar. Yeterlik sözlü sınavı, alanına hakimiyetlerini, güncel gelişmeleri, araştırmaları bütünleştirme yetisini ve kapasitelerini inceleme amacını taşımaktadır. |
Ders İçeriği |
Ders, öğrencilerin yeterlilik sınavına kendi kendine hazırlanmaları için almaları gereken bir bağımsız çalışma dersidir. Söz konusu hazırlanmanın kapsamında temel olarak alanı ile ilgili temel kavramlar, güncel gelişmeler yer almalıdır. |
Ders Kaynakları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Matematik Doktora Programı derslerinde edinilen bilgi ve beceriler birikiminin güçlendirilmesi. | Sözlü Sınav | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Matematik alanı alt konularında yer alan teori ve yöntemlerin bütünleştirilmesi | Sözlü Sınav | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Matematik literatürüne hakimiyetin artırılması. | Sözlü Sınav | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Matematik Doktora Programı derslerinde edinilen bilgi ve beceriler birikiminin güçlendirilmesi. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Matematik alanı alt konularında yer alan teori ve yöntemlerin bütünleştirilmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Matematik literatürüne hakimiyetin artırılması. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |