Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Yeterlik Yazılı | MAT8100 | 0 + 0 | 15,0 |
Birim Bölüm | MATEMATİK - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Osman Zeki OKUYUCU |
Ders Veren | |
Amaç |
Matematik alanında doktora yapan öğrenciler, derslerini başarıyla tamamladıktan sonra yeterlilik yazılı sınavını almak zorundadır. Yeterlilik yazılı sınavı, lisans ve lisansüstü derslerinde, seminerlerde ve alanında öğretilenleri ve temel kavramları kapsar. Yeterlik yazılı sınavı, öğrencilerin alanına hakimiyetlerini ve alanı ile ilgili teknik bilgilerini ölçer. |
Ders İçeriği |
Ders, öğrencilerin yeterlilik sınavına kendi kendine hazırlanmaları için almaları gereken bir bağımsız çalışma dersidir. Söz konusu hazırlanmanın kapsamında temel olarak alanı ile ilgili temel kavramlar, güncel gelişmeler yer almalıdır. |
Ders Kaynakları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Derslerde öğretilenleri yeniden inceleme ve yeterlilik sınavı için bağımsız çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Matematik Doktora Programı derslerinde edinilen bilgi ve beceriler birikiminin güçlendirilmesi. | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | |
Matematik alanı alt konularında yer alan teori ve yöntemlerin bütünleştirilmesi | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | |
Matematik literatürüne hakimiyetin artırılması. | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Matematik Doktora Programı derslerinde edinilen bilgi ve beceriler birikiminin güçlendirilmesi. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Matematik alanı alt konularında yer alan teori ve yöntemlerin bütünleştirilmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Matematik literatürüne hakimiyetin artırılması. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |