Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce II | REH102 | 2 | 6 + 0 | 8,0 |
Birim Bölüm | TURİZM REHBERLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Ders vermek, sunum, yorumlama, Ödevlendirme |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Çağrı ŞARLAR |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilere A2 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak. |
Ders İçeriği |
İngiliz diline ait dilbilgisi kuralları, İngilizce kelimeler vb. |
Ders Kaynakları |
Oxford English File Elementary 4th Edition
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 6 | 14 | 84 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 6 | 14 | 84 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Rol Yapma / Drama | 1 | 7 | 7 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 1 | 7 | 7 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 5 | 1 | 5 |
Final | Final | 10 | 1 | 10 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 197 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 7,73 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Geniş zaman ve günlük rutinler | |
2 | Geniş zaman ve şimdiki zaman | |
3 | Zaman edatları, hoşlandığın ve hoşlanmadığın şeylerden bahsetmek | |
4 | Basit geçmiş zaman, Ev türleri | |
5 | Sürekli geçmiş zaman, Aile ilişkileri, Bağlaçlar | |
6 | Used to ve would kelimelerinin kullanımı | |
7 | Olasılıklar, Yeterlilikler ve Meslekler | |
8 | Zorunlulukları ve tavsiyeleri belirtme | |
9 | Kıyaslamalarda bulunmak, fikir sormak ve beyan etmek | |
10 | Basit gelecek zaman ve yaş grupları | |
11 | Gelecek zaman cümlecikleri, be going to | |
12 | Dolaylı sorular, Telefon konuşması | |
14 | Tekrar | |
14 | Tekrar |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
- A2 düzeyinde paragraflar yazabilecek | |||
- A2 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek | |||
- A2 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir | |||
- A2 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- A2 düzeyinde paragraflar yazabilecek | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 2 | 0 | 4 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
- A2 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 2 | 0 | 4 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
- A2 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecektir | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 2 | 0 | 4 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
- A2 düzeyinde kendini tanıtabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek | 3 | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 2 | 0 | 4 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |