EN
  • Anasayfa
  • REH220 Turizm Pazarlaması (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
REH220 - Turizm Pazarlaması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Turizm Pazarlaması REH220 3 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM REHBERLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüzyüze eğitim.
EBS Koordinatörü Arş. Gör. Rıdvan ŞAHİN
Ders Veren
Amaç

Bu dersi alan öğrencilerin Turizm Pazarlaması ile ilgili temel kavramları öğrenmesi amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Turizm Pazarlamasının temel kavramları, hizmetin kavramı ve özellikleri,pazarlama çevresi, pazarlama bilgi sistemi, Turizmde pazar bölümlendirme, pazarlama stratejisi, sosyal medya ve turizm

Ders Kaynakları Nazmi KOZAK, (2016) Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık, 2. Baskı
Turizm İşletmelerinin Pazarlamasında 7P ve 7C (Cevdet Avcıkurt)
Nazmi KOZAK, (2019) Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık, 8. Baskı
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 PAZARLAMANIN TEMEL KAVRAMLARI Ders
2 PAZARLAMANIN TARİHSEL GELİŞİMİ Ders
3 TURİZM SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA Beyin Fırtınası
4 HİZMET PAZARLAMASI Ders
5 ÇEVRE FAKTÖRLERİNİN SINIFLANDIRILMASI Ders
6 TURİZM PAZARLAMASINDA ÜRÜN VE FİYAT Ders
7 TURİZM PAZARLAMASINDA TUTUNDURMA VE DAĞITIM Ders
8 TURİZM PAZARLAMA PLANLAMASI Beyin Fırtınası
9 TURİZM PAZARLAMASINDA GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARININ YERİ Beyin Fırtınası
10 PAZAR BÖLÜMLEME, HEDEF PAZAR SEÇME VE KONUMLANDIRMA Ders
11 PAZARLAMA BİLGİ SİSTEMLERİ VE PAZAR ARAŞTIRMASI Beyin Fırtınası
12 TURİZM PAZARLAMASINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI Beyin Fırtınası
13 TURİZM PAZARLAMASININ GELECEĞİ Beyin Fırtınası
14 ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA Beyin Fırtınası
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Turizm Endüstrisi ve Pazarlama Stratejileri Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Hedef Kitle Analizi Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Turizm Ürün ve Hizmet Geliştirme Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Turizm Endüstrisi ve Pazarlama Stratejileri - - - - - - - - - - - - - -
Hedef Kitle Analizi - - - - - - - - - - - - - -
Turizm Ürün ve Hizmet Geliştirme - - - - - - - - - - - - - -