Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce V | REH301 | 5 | 8 + 0 | 10,0 |
Birim Bölüm | TURİZM REHBERLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz-yüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Çağrı ŞARLAR |
Ders Veren | Öğr. Gör. Çağrı ŞARLAR |
Amaç |
Öğrencilere B2 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak. |
Ders İçeriği |
İngiliz diline ait dilbilgisi kuralları, İngilizce kelimeler vb. |
Ders Kaynakları |
Oxford English File Intermediate (4th Edition)
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Ara Sınav 1 | 30 |
Ödev (Sunum) | 20 |
Toplam | 50 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Final | %50 |
Toplam | %50 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %50 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %50 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 8 | 14 | 112 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 8 | 14 | 112 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Rol Yapma / Drama | 2 | 7 | 14 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 5 | 1 | 5 |
Final | Final | 10 | 1 | 10 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 253 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 9,92 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Konu tekrarı (zamanlar) | |
2 | Cümlede vurgu, Güçlü sıfatlar | |
3 | Fikir Belirtme | |
4 | Kurallar ve Yasaklar | |
5 | Geçmiş Zamanlar | |
6 | Geçmiş ya da Güncel Alışkanlıklar ya da Durumlar | |
7 | İzinler ve Ricalar | |
8 | Edilgen Yapılar | |
9 | Şart Cümleleri | |
10 | Önerilerde Bulunma | |
11 | -ing takısı ve fiilin yalın hali | |
12 | Aktarım Cümleleri | |
13 | Dolaylı Sorular | |
14 | Sıfat cümleleri |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
B2 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Ders Rol Yapma / Drama Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
B2 düzeyinde ndini tanıtabilecek, İngilizce bir diyalog kurabilecek | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Ders Rol Yapma / Drama Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
B2 düzeyinde metin yazabilecek. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Ders Rol Yapma / Drama Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
B2 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecek. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Ders Rol Yapma / Drama Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
B2 düzeyinde okuma parçalarını anlayabilecek. | 3 | 3 | 2 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 |
B2 düzeyinde ndini tanıtabilecek, İngilizce bir diyalog kurabilecek | 3 | 3 | 2 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 |
B2 düzeyinde metin yazabilecek. | 3 | 3 | 2 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 |
B2 düzeyinde dinleme parçalarını anlayabilecek, yorumlayabilecek. | 3 | 3 | 2 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 |