EN
  • Anasayfa
  • IAT200 Mesleki Yaz Stajı (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
IAT200 - Mesleki Yaz Stajı
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mesleki Yaz Stajı IAT200 4 0 + 2 5,0 Pdf
Birim Bölüm
İNTERNET VE AĞ TEKNOLOJİLERİ
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Mesleki yaz stajı şirketlerin yerinde uygulamalı olacaktır. Yapılan işlemler gün gün raporlanacaktır.
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Görkem KÖSEOĞLU Öğr. Gör. Abdulmelik DERİNKÖK
Ders Veren
Amaç

Bilişim teknolojileri ile ilgili çalışma yapan şirketlerde mesleki uygulama yeterlikleri Kazandırılacaktır.

Ders İçeriği

Bilişim teknolojileri üzerine çalışma yapan şirketleri tanımak. Mesleki tecrübe ve yeterlilik kazandırmak.

Ders Kaynakları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenciler, okul ortamında edindikleri teorik bilgilerin iş ortamındaki yansımalarını değerlendirebileceklerdir. Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Öğrenciler, okul ortamında edindikleri teorik bilgilerin iş ortamındaki yansımalarını değerlendirebileceklerdir. - - - - - - - - - - - - -