Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Uzmanlık Alan | BYM7000 | 6 + 0 | 10,0 |
Birim Bölüm | BİYOMÜHENDİSLİK - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze, online |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Mustafa Oğuzhan ÇAĞLAYAN |
Ders Veren | Prof. Dr. Ülküye Dudu GÜL Doç. Dr. Rafig GURBANOV |
Amaç |
Bu ders, doktora tez çalışması yapan adayın gereksinim duyduğu konularda danışmanlık alması için açılmıştır. Tez konusunda yaptığı çalışmalarda danışmanın deneyimlerinden faydalanması amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
Danışmanın çalışma konuları ve doktora adayının çalışma konularını içermektedir. |
Ders Kaynakları | |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 4 | 14 | 56 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 2 | 14 | 28 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 1 | 14 | 14 |
Uygulama 2 | Uygulama 2 | 1 | 1 | 1 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 254 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 9,96 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Literatür taraması ve problemlerin tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Sorun değerlendirme aşamalarını ve metodolojik yaklaşımı öğrenir. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Güncel literatürü takip eder ve yorumlar. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Tez çalışması ile ilgili problem çözme tekniklerini uygular. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Bilimsel ve teknolojik gelişime katkıda bulunur. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|
Sorun değerlendirme aşamalarını ve metodolojik yaklaşımı öğrenir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Güncel literatürü takip eder ve yorumlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Tez çalışması ile ilgili problem çözme tekniklerini uygular. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Bilimsel ve teknolojik gelişime katkıda bulunur. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |