EN
  • Anasayfa
  • TİB5000 Tez Çalışması (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
TİB5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması TİB5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Anlatım, Tartışma
EBS Koordinatörü Arş. Gör. Muharrem TURAN
Ders Veren Prof. Dr. Osman KABAKÇILI Dr. Öğr. Üyesi Fatma AYDIN Prof. Dr. Yusuf ALEMDAR Doç. Dr. Ahmet AYDIN Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ALKAN Doç. Dr. Mehmet Fatih YALÇIN Dr. Öğr. Üyesi Vedat YETKİN Dr. Öğr. Üyesi Nuran DÖNER Dr. Öğr. Üyesi İrfan KAYA Dr. Öğr. Üyesi Lokman BEDİR Doç. Dr. Adnan ARSLAN Doç. Dr. Bayram DEMİR Dr. Öğr. Üyesi Eyüp İNCE Dr. Öğr. Üyesi Yasin İBRAHİM Doç. Dr. Hüseyin MARAZ
Amaç

Tez çalışmasını sürdüren öğrencilerin tez konusundaki yayınların incelenmesi, yeni gelişmelerin tartışılması ve tez sürecinin takibi amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Tez danışmanının yönetiminde olan Y. Lisans öğrencilerinin çalışma konularının incelenmesi, bilimsel yayınların takip edilmesi, yeni gelişmelerin değerlendirilmesi ve tezin etik kurallara uygun biçimde yürütülmesi

Ders Kaynakları Makale, Kitap
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 100 1 100
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 200 1 200
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 110 1 110
Uygulama 1 Uygulama 1 110 1 110
Toplam İş Yükü (Saat) 520
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 20,39
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
14 Yüksek Lisans Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Çalışma konusuyla ilgili güncel bilgileri takip edebilme ve tez yazabilme becerisini geliştirir.
Temel İslam Bilimleri alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. Ödev / Proje Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Alanıyla ilgili teorik bilgileri öğrenme yetisi kazanır.
Çalışma konusuyla ilgili karşılaştığı problemleri çözer ve sonuçları yorumlama becerisi kazanır.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Çalışma konusuyla ilgili güncel bilgileri takip edebilme ve tez yazabilme becerisini geliştirir. 4 3 5 4 5 4 5 5 4 5 5 4
Temel İslam Bilimleri alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. 5 4 5 4 5 4 4 4 4 4 5 4
Alanıyla ilgili teorik bilgileri öğrenme yetisi kazanır. 5 4 5 5 5 4 5 5 4 5 5 4
Çalışma konusuyla ilgili karşılaştığı problemleri çözer ve sonuçları yorumlama becerisi kazanır. 5 3 5 4 5 4 4 4 4 5 5 4