| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Uzmanlık Alan | BSM7000 | 6 + 0 | 10,0 |
| Birim Bölüm | BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ - YL |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Murat KARAER (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Murat KARAER Dr. Öğr. Üyesi Çayan ALKAN Doç. Dr. Hüseyin Tevfik GÜLTAŞ Prof. Dr. Ramazan MERAL |
| Amaç |
Tez çalışmalarına ilişkin bilgileri vermek |
| Ders İçeriği |
Tez konusuyla ilgili konuları kapsar |
| Ders Kaynakları |
Bu derse ait ders notları, slaytlar, makaleler, kitaplar
makale, kitap |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 6 | 14 | 84 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 14 | 14 |
| Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 1 | 3 | 3 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 2 | 14 | 28 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme | Gösterim | 1 | 14 | 14 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 6 | 14 | 84 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 255 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 10 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| 1 | Yüksek lisans tez çalışması aşamasında danışman öğretim üyesini öğrenci ve öğrencilerine tez çalışmalarına ilişkin bilgiler. | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Laboratuar |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Tez konusu kavramını kapsar | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Tez konusu kavramını kapsar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |