Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | TBA5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | TEMEL İSLAM BİLİMLERİ - YL (ARAPÇA) |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Anlatım, Tartışma |
EBS Koordinatörü | Arş. Gör. Muharrem TURAN |
Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi İrfan KAYA Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ALKAN Dr. Öğr. Üyesi Vedat YETKİN Dr. Öğr. Üyesi Yasin İBRAHİM |
Amaç |
Tez çalışmasını sürdüren öğrencilerin tez konusundaki yayınların incelenmesi, yeni gelişmelerin tartışılması ve tez sürecinin takibi amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
Tez danışmanının yönetiminde olan Y. Lisans öğrencilerinin çalışma konularının incelenmesi, bilimsel yayınların takip edilmesi, yeni gelişmelerin değerlendirilmesi ve tezin etik kurallara uygun biçimde yürütülmesi |
Ders Kaynakları |
Makale, Kitap
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
14 | Yüksek Lisans Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Çalışma konusuyla ilgili güncel bilgileri takip edebilme ve tez yazabilme becerisini geliştirir. | |||
Temel İslam Bilimleri alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. | Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | |
Alanıyla ilgili teorik bilgileri öğrenme yetisi kazanır. | |||
Çalışma konusuyla ilgili karşılaştığı problemleri çözer ve sonuçları yorumlama becerisi kazanır. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Çalışma konusuyla ilgili güncel bilgileri takip edebilme ve tez yazabilme becerisini geliştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Temel İslam Bilimleri alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Alanıyla ilgili teorik bilgileri öğrenme yetisi kazanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çalışma konusuyla ilgili karşılaştığı problemleri çözer ve sonuçları yorumlama becerisi kazanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |